کد خبر : 1560476 | 20 مهر 1397 ساعت 00:35 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرانسه 2-2 ایسلند؛ فرار قهرمان از شکست

فرانسه در دیداری دوستانه مقابل ایسلند، توانست در آخرین دقایق به تساوی 2-2 دست پیدا کند.

فرانسه 2-2 ایسلند؛ فرار قهرمان از شکست

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جذاب و تماشایی، ابتدا این ایسلندی ها بودند که با دو گل پیش افتادند اما شاگردان دیدیه دشان در دقایق پایانی دو گل زدند و توانستند از این دیدار به یک تساوی برسند.

فرانسوی ها بازی را بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 30، این ایسلند بود که توسط بیارناسون به گل رسید. روی حرکت خوب فینبوگاسون و پاس او به پشت محوطه جریمه فرانسه بود که بیارناسون با یک ضربه بغل پای دقیق، توانست دروازه لوریس را باز کند.

 

1344273

 

چند دقیقه بعد ایسلند می توانست به گل دوم برسد اما دو واکنش دیدنی از لوریس، مانع از باز شدن دروازه فرانسه شد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم فرانسه شروع بهتری داشت اما این ایسلند بود که در دقیقه 58 به گل دوم رسید. این بار روی ضربه کرنر گیلفی سیگوردسون بود که آرناسون بالاتر از مدافعان فرانسه، با یک ضربه سر تماشایی، توپ را به گوشه دروازه خروس ها فرستاد.

دشان که شکست را نزدیک می دیدید، چند تعویض انجام داد و بازیکنان مانند لمار، امباپه و پایت را به زمین فرستاد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فشار حملات فرانسه بیشتر شد و این تیم سرانجام در دقیقه 86 به گل رسید. حرکت خوب امباپه و شوت از زاویه بسته، در مقابل دروازه ایسلند به پای ایولفسون برخورد کرد و وارد دروازه شد.

 

1344272

 

چهار دقیقه بعد، خروس ها به گل دوم رسیدند. روی یک ضربه کرنر، مدافع ایسلند توپ را با دست زد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. امباپه پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، توپ را به طاق دروازه کوبید و به این ترتیب این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها