کد خبر : 1560495 | 20 مهر 1397 ساعت 08:56 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

روبن روی زخم بایرن نمک می‌پاشد؟

آرین روبن یکی از معدود بازیکنان بایرن است که برای شرکت در بازی‌های ملی این تیم را ترک نکرده و این روزها زیر نظر نیکو کوواچ تمرین می‌کند. اما رسانه‌های آلمانی که در تمرین‌های بایرن حضور داشته‌اند از ناراحتی‌ای که این وینگر کهنه‌کار هلندی در تمرین‌ها نشان می‌دهد خبر داده‌اند.

روبن روی زخم بایرن نمک می‌پاشد؟

به گزارش "ورزش سه"، وقفه‌ی اخیر بوندس‌لیگا به دلیل برگزاری بازی‌های ملی برای نیکو کوواچ اتفاقی هم تلخ و هم شیرین است. چرا که این وقفه از یک سو به بایرن و سرمربی‌اش فرصت می‌دهد تا از نتایج ضعیفی که این اواخر بدست آورده فاصله گرفته و فرصتی برای بازسازی داشته باشد. اما از سوی دیگر بخش اعظم بازیکنان اصلی کوواچ برای شرکت در بازی‌های ملی اردوی بایرن را ترک کرده‌اند و او تنها می‌تواند با بخشی از بازیکنانش تمرین کند. یکی از این بازیکنان آرین روبن ستاره‌ی کهنه‌کار و هلندی بایرن مونیخ است. 

 

به گزارش روزنامه‌ی آلمانی تاگس زایتونگ، روز پنج شنبه زمانی که کوواچ جلسه‌ی تمرینی پایان را خاتمه یافته اعلام کرد، روبن کاور خود را با عصبانیت از تن کند و آن را روی زمین پرتاب کرد و بعد انگشت خود را به علامت دعوت به سکوت روی دهانش گذاشت. روبن بعد از آن چند قدمی به طرف کادر فنی حرکت کرد و غرغرکنان چند کلمه‌ای خطاب به آنها گفت. روبن بعد از آن با اکراه به هم‌تیمی‌هایش پیوست که کوواچ مشغول صحبت برای آنها بود تا جلسه‌ی تمرینی را جمع‌بندی کند. در نهایت بازیکنان بایرن و مربی‌شان به سمت هواداران حاضر در کنار زمین رفتند تا به آنها امضا بدهند. 


این البته تنها تنشی نبوده که روبن این هفته درست کرده است. روزنامه‌ی بیلد هم گزارش داده بود که روبن روز سه‌شنبه که در جریان تمرین، کوواچ بازیکنان بایرن را به دو تیم تقسیم کرده بود تا با هم بازی کنند، بعد از باخت تیم روبن، او بلافاصله زمین را ترک کرد و با حالتی بسیار عصبانی به سمت رختکن رفت. تنها چیزی که قبل از ورود به رختکن باعث توقف روبن شد یک پرچم هلند بود که یک هوادار به او داد تا برایش امضا کند. روبن روز چهارشنبه هم کاور خود را روی زمین پرتاب کرده و اولین نفری بود که به رختکن رفت. 

 

در دوران سرمربی‌گری کوواچ دقایق حضور روبن در بازی‌های بایرن به شدت کاهش پیدا کرده. روبن بعد از آنکه در بازی مقابل آگسبورگ 90 دقیقه بازی کرد، در مقابل هرتا برلین از دقیقه‌ی 52 و در بازی با آژاکس از دقیقه‌ی 62 و در مقابل گلادباخ از ابتدای نیمه‌ی دوم به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شده بود. باید دید آیا روبن واقعاً از کوواچ ناراحت است و در جواب مثبت بودن جواب این پرسش، آیا عصبانیت‌های ستاره‌ی هلندی کهنه‌کار بایرن مونیخ تنش‌هایی که این  روزها این تیم با آن روبرو است را تشدید خواهد کرد؟

 

1344280

دیدگاه‌ها