کد خبر : 1560497 | 20 مهر 1397 ساعت 09:34 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی فوق‌العاده و گل تماشایی خامس برای کلمبیا

خامس رودریگز در جریان دیدار دوستانه‌ی تیم ملی کشورش کلمبیا با تیم ملی آمریکا نمایشی فوق‌العاده داشت و یک گل بی‌نظیر به ثمر رساند.

بازی فوق‌العاده و گل تماشایی خامس برای کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، خامس در این بازی دوستانه در محوطه‌ی جریمه‌ی آمریکا صاحب توپ شد، به طرف گل برگشت و در حالیکه دو مدافع آمریکایی بین او و گل ایستاده بودند با  یک ضربه‌ی کات‌دار بی‌نظیر و تماشایی دروازه‌ی حریف را باز کرد تا یکی از گلهای زیبای بازی‌های ملی ماه اکتبر به نام او ثبت شود. این گل که در دقیقه‌ی 36 به ثمر رسید اولین گل بازی بود و باعث شد کلمبیا 1-0 از حریف پیش بیفتد. 

 

خامس پیش از این گل هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و کار را برای بازیکنان آمریکا و به خصوص مدافعین این تیم بسیار سخت کرده بود. خامس که در نیمه‌ی اول بیشتر در سمت راست خط میانی بازی می‌کرد دو بار موفق شد از دو یار مستقیمی که سرمربی آمریکا مامور مهارش کرده بود عبور کرده و پاسهای عالی‌ای برای مهاجین تیم ملی کشورش کارلوس باکا و سانتیاگو آریاس ارسال کند. خامس در همین نیمه فرصت عالی‌ای برای گلزنی داشت که شوتش در شلوغی محوطه‌ی جریمه به پای یک مدافع برخورد کرد و گل نشد. 

 

خامس در نیمه‌ی دوم به سمت چپ خط میانی تغییر مکان داد. در این نیمه آمریکا که 1-0 عقب افتاده بود دو گل توسط بابی بود و کیلین آکوستا به ثمر رساند و 2-1 پیش افتاد. اما کلمبیا خیلی زود با گل کارلوس باکا بازی را به تساوی کشاند. سپس رادامل فالکائو در ضدحمله‌ای سریع و طوفانی سومین گل کلمبیا را به ثمر رساند. 

 

خامس در این دقایق پرحرارت نیمه‌ی دوم هم نقطه‌ی ثقل تیمش بود. او در ساخت و پرداخته شدن گل چهارم کلمبیا نقش اساسی داشت. او توپ را در محوطه‌ی جریمه آمریکا دریافت کرد و با حرکتی زیبا توپ را در سمت چپ محوطه‌ی جریمه به میگل بورخا رساند تا بورخا با یک ضربه‌ی قیچی برگردان گل چهارم کلمبیا را به ثمر برساند. وقتی چند دقیقه بعد خامس از زمین بیرون کشیده شد، تماشاچی‌های کلمبیایی به این تصمیم سرمربی‌شان به شدت اعتراض کردند.

 

1344304

دیدگاه‌ها