کد خبر : 1560500 | 20 مهر 1397 ساعت 09:44 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: بعید است که بیل به بازی سه شنبه برسد

رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز تاکید کرد که گرت بیل به سختی برای تیم ملی ولز آماده شده و بعید است که در بازی بعدی تیمش به میدان برود.

گیگز: بعید است که بیل به بازی سه شنبه برسد

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل برای دیدار شب گذشته تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا غایب بود و گیگز پیش از بازی تایید کرده بود که او در این دیدار قادر به همراهی تیمش نیست و مدعی شده بود که برای بازی بعدی می‌تواند تیمش را همراهی کند. با این وجود، پس از شکست مقابل اسپانیا، گیگز تاکید کرد که مصدومیت بیل جدی تر از تصور او بوده و احتمالا برای دیدار بعدی ولز حاضر نخواهد بود.

 

1341449

 

 

او گفت:" روز سه شنبه بهتر از امروز خواهیم بود. واقعا اسپانیا عالی بود، بازیکنانی بسیار خوب در اختیار دارند که در بالاترین سطح بازی می‌کنند و امشب این را نشان دادند. این یک درس برای ما بود. برای خیلی از بازیکنان درس بود و همه از آن استفاده خواهیم کرد و قوی تر از قبل باز خواهیم گشت.

 

امشب همه ناراحت بودیم. اتفاق خوب درمورد فوتبال این است که همیشه یک بازی بعد وجود ندارد. گرت برای بازی روز سه شنبه دچار مشکل است بنابراین سعی می‌کنیم همه بازیکنان را برای آن بازی آماده کنیم. در طول چند روز آینده تصمیم خواهیم گرفت زیرا باید برای بازی آماده شویم. اگر گرت نتواند تیم ما را همراهی کند، حتما تلاش خواهیم کرد که وضعیت مصدومیت او را بهبود ببخشیم. به نظرم بعید است که بتواند بازی کند. او احتمالا برای بازی روز سه شنبه دچار مشکل خواهد بود."

دیدگاه‌ها