کد خبر : 1560508 | 20 مهر 1397 ساعت 10:43 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز استاد دانشگاه ترکیه ای برای تراکتوری ها (عکس)

استاد دانشگاه ترکیه ای طی اقدامی جالب، با شال باشگاه تراکتورسازی تبریز برای دریافت جایزه روی سن آمد.

سورپرایز استاد دانشگاه ترکیه ای برای تراکتوری ها (عکس)

یکی از اتفاقات جالبی که در حاشیه اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی به میزبانی شهر تبریز  رخ داد، ابتکار یکی از اساتید دانشگاه ترکیه در مراسم اختتامیه بود.

 

این استاد دانشگاه که به عنوان یکی از برترین های کنگره انتخاب شد، در حالی برای دریافت جایزه خود روی سن آمد که شال هواداری باشگاه تراکتورسازی تبریز را بر گردن داشت. این اقدام او با استقبال بی نظیر حاضرین در مراسم اختتامیه همراه بود که این استاد دانشگاه را به شدت تشویق کردند. جالب اینجاست که وی در مدت حضور خود در تبریز اقدام به تهیه پیراهن تیم تراکتورسازی نیز کرده و آن را در حاشیه همایش به نمایش گذاشت.

 

این استاد دانشگاه که مجاهد فیسنه نام دارد، جزو اساتید دانشگاه سیواس جمهوریت ترکیه در رشته مدیریت ورزشی است. او همچنین هدایت تیم فوتبال این دانشگاه را نیز بر عهده دارد. فیسنه در رابطه با این اقدام خود و نیز نحوه آشنایی اش با باشگاه تراکتورسازی به خبرنگار ورزش سه در تبریز گفت:

"من از مدت ها پیش با توجه به اینکه فعالیت زیادی را در رشته فوتبال داشتم با اکثر اهالی فوتبال کشور ترکیه در ارتباط هستم. یکی از دوستان صمیمی من ارطغرول ساغلام است که سال گذشته به عنوان سرمربی در تیم تراکتورسازی حضور داشت. پس از اینکه ساغلام در تراکتورسازی حضور یافت من علاقه بسیاری به این باشگاه پیدا کردم. چرا که او از جو شهر تبریز، باشگاه تراکتورسازی و هواداران عاشق این تیم برایم صحبت کرده بود. پس از اینکه این صحبت ها را شندیم به تحقیق در اینترنت پرداخته و متوجه شدم که تراکتورسازی یکی از تیم های پر طرفدار و قدرتمند فوتبال ایران است. مهمترین عاملی که باعث شد من این باشگاه را تا این حد دوست داشته باشم هواداران و جو ورزشگاهش است که واقعا برایم جالب توجه بود."

 

1344314

 

1344315

 

1344316

 

1344317

دیدگاه‌ها