کد خبر : 1560559 | 20 مهر 1397 ساعت 13:44 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای ایجنت ایرانی پاپوش دوخته اند؟

آخرین اخبار از پرونده موجی پولی

پرونده موجی بیات، ایجنت مشهور فوتبال بلژیک همچنان روند پیچیده خود را طی می‌کند.

آخرین اخبار از پرونده موجی پولی

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه چندین شخصیت مهم فوتبالی در بلژیک، دستگیر و بازداشت شدند. جرم های متعدد از جمله تبانی، پولشویی و ... متوجه آنهاست و فوتبال بلژیک با یک بحران بزرگ روبروست. دوره بازداشت تمام افراد بازداشت شده که 48 ساعت است، به پایان رسیده و قاضی ها با حکم بازداشت، آنها را در همین وضعیت حفظ کرده اند.


موجی بیات، ایجنت مشهور و موفق فوتبال بلژیک نیز یکی از افرادی است که این قرار بازداشت برایش صادر شده است. وکیل موجی، آقای ژان فیلیپه ماینز این موضوع را تایید کرد و در مقابل دادگاه، در پاسخ به خبرنگاران گفت:" ما تاکید می‌کنیم که موضوع دستگیری ربطی به فساد، تبانی و ارتباط با داوران ندارند، اتهام موجی پولشویی است."

 

 

1343977

 


تا به الان، 9 حکم بازداشت و 19 اعلام جرم توسط قاضیان به ثبت رسیده است. به خاطر گستردگی پرونده، 3 قاضی دیگر نیز برای بررسی اوضاع به جمع هیئت قضات اضافه شده اند.


اما اضافه شدن قضات جدید به نظر خیلی به نفع موجی نشده است. در حقیقت وکیل موجی از این بابت ناراضی است و مصاحبه ای نیز علیه این موضوع انجام داده است. خیلی جالب است که بگویم در ساعت 9، دو قاضی جدید رسیدند که به هیچ وجه به پرونده آگاه نبودند زیرا از آنها خواسته شده بود که با متهمان صحبت کنند و از آنها بازجویی کنند و نه اینکه قرار بازداشت برایشان صادر کنند. برخی احکام بازداشت توسط همین قاضیان که دیرتر اضافه شدند صادر شده و گاهی در این شرایط، سوء تفاهم و اشتباهاتی رخ می‌دهد."


اما موضوع در مورد موجی بیات، به اینجا ختم نمی‌شود. موفقیت فراگیر او در جذب بازیکنان و همکاری گسترده اش با آنها در فوتبال بلژیک، باعث شده بود که موجی با اختلاف ، اصلی ترین ایجنت فوتبال در بلژیک باشد. از همین رو، او دشمنان زیادی در بین افراد دست اندرکار و ایجنت ها داشت و پس از دستگیری او توسط پلیس نیز، اکثر ایجنت‌ها علیه او مصاحبه کرده اند و اتهامات بسیار علیه اش مطرح کرده اند. حال باید دید سرانجام پرونده بیات به کجا خواهد رسید و آیا این اتهامات جدی و سنگین، در نهایت متوجه او خواهند بود یا نه.


اما مهدی بیات، برادر موجی که مدیر باشگاه شارلروا بلژیک است و به همراه برادرش، از عوامل اصلی انتقال بازیکنان ایرانی به این باشگاه بوده است، هرگونه ارتباطی بین خود و این پرونده را تکذیب کرد و به کل پای خود را از این بحران بیرون کشید.

 

دیدگاه‌ها