کد خبر : 1560560 | 20 مهر 1397 ساعت 13:50 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

شروع طوفانی بولت: دو گل در اولین بازی در ترکیب اصلی

اوسین بولت، اسطوره ورزش دو میدانی که اخیرا وارد دنیای فوتبال شده، موفق شد در اولین بازی که پایش به گلزنی باز می‌شود، دو گل برای تیمش به ثمر برساند و عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رساند.

شروع طوفانی بولت: دو گل در اولین بازی در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، هدف بولت از حضور در این بازی، درخشش و جلب توجه مربی بود تا دوره آزمایشی حضور او به پایان برسد و به صورت رسمی به تیم مارینرز بپیوندد. او که پیش از این یک نیمه برای تیمش بازی کرده بود، امروز درخشش فوق العاده ای داشت و توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

 

 

1344396

 

 

روی گل اولی که او به ثمر رساند، توانایی‌های استثنایی او در دو میدانی به وضوح مشخص بود. او با سرعت فوق العاده اش مدافع پیش روی خود را پشت سر گذاشت و با یک ضربه دقیق، دروازه حریف را باز کرد اما این نمایش درخشان، به اینجا ختم نشد.

 

 

1344395

 

 

در ادامه بازی، روی یک ارسال، ستاره جاماییکایی جایگیری خوبی داشت که ضربه را بزند ولی مدافع حریف به اشتباه توپ را به سمت دروازه خودی زد که این کار او که با خروج گلر همزمان شده بود، باعث شد تا بولت در مقابل دروازه خالی قرار بگیرد و گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1344398

 

او پیش از این بازی نیز تاکید کرده بود که این بازی برایش بسیار مهم خواهد بود زیرا در این دیدار می‌تواند تعیین کند که آینده اش به چه شکل خواهد بود و آیا در فوتبال به جایی خواهد رسید یا نه.

 

با این درخشش باید انتظار این را داشت که حضور او در جمع مارینرز ادامه پیدا کند و در لیگ استرالیا شاهد درخشش او باشیم.

دیدگاه‌ها