کد خبر : 1560572 | 20 مهر 1397 ساعت 14:56 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

راز موفقیت فرگوسن از نگاه کانتونا

اسطوره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد معتقد است که راز موفقیت سر الکس فرگوسن در این باشگاه، آزاد گذاشتن بازیکنانش در زمین بود.

راز موفقیت فرگوسن از نگاه کانتونا

به گزارش "ورزش سه" اریک کانتونا ستاره فرانسوی سابق باشگاه منچستریونایتد که همراه با این باشگاه چهار قهرمانی لیگ جزیره و دو قهرمانی جام حذفی به دست آورده است در خصوص سرمربی سابق خود سخنان جالبی را مطرح کرده است. 


فرگوسن از طرف هواداران باشگاه منچستر یکی از بزرگترین اسطوره های شیاطین سرخ معرفی می‌شود و در طول مدت حضورش در این باشگاه 13 قهرمانی لیگ جزیره را به دست آورده است. در همین راستا کانتونا نبوغ و هنر فرگوسن را در ساده بودنش می‌داند. 


کانتونا در خصوص دلیل علاقه مردم به نمایش منچستریونایتد گفت:" مردم همیشه به دنبال یک پاسخ پیچیده هستند اما به اعتقاد من تنها یک راز وجود دارد. فرگوسن استاد یک چیز بود. وقتی که ما روزها و ساعت‌ها کار می‌کردیم و برای بازی به زمین مسابقه می‌رفتیم او ما را آزاد می‌گذاشت تا هر گونه که دوست داریم بازی کنیم و در هر نقطه از زمین حرکت داشته باشیم. 


وی در ادامه گفت :" ما در دورانی زندگی می‌کنیم که فقر و جنگ گسترده شده است. در حال حاضر افراد بسیار زیادی هستند که نمی‌توانند با پرداخت 200 یورو بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند. فوتبال یک حقیقت الهام بخش برای تمام مردم دنیاست اما رویه فعلی آن بسیاری از مردم جهان را نادیده می‌گیرد."

 

1344410

دیدگاه‌ها