کد خبر : 1560625 | 20 مهر 1397 ساعت 18:40 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند شاهرودی به ماجرای پک

رضا شاهردوی مربی تیم امید می گوید که حرف های امیرحسین حسینی در مورد استفاده تیم امید از ساختمان پک صحت ندارد.

واکنش تند شاهرودی به ماجرای پک

 رضا شاهرودی دستیار زلاتکو کرانچار در تیم امید کشور درباره حواشی ایجاد شده میان حمید استیلی مدیر تیم امید و حسینی مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال و اینکه آیا حرف های حسینی در استفاده تیم امید از امکانات ساختمان پک درست است یا خیر، ( ساختمان الیت سنتر) به "ورزش سه" می گوید: نه اصلا ما ندیدیم و داخلش نرفتیم.  اصلا اجازه بازدید  به ما ندادند. این مرکز را ساختند تا همه رده های تیم ملی استفاده کنند ولی ما که چیزی ندیدیم. حالا هم گیر دادند به بازی میانمار؛ اگر با وجود هستید همان موقع حرف می زدید نه الان که این مسائل اصلا ربطی ندارد.


شاهرودی در پاسخ به این سوال که شما فکر می کنید کی روش خواسته این حرف ها از سوی مدیر رسانه ای تیم ملی زده شود، عنوان کرد : بله کی روش گفته و این ها ملیجک هایش هستند و بدون اجازه او آب نمی خورند. اینجا (پک) را ساختند برای تمام رده های ملی و باید همه را راه بدهند.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه حسینی ادعا کرده، آنها (تیم امید) می توانند از امکانات مرکز الیت سنتر استفاده کنند، تاکید کرد: دروغ می گویند.


وی ادامه داد: یک روز ما به زمین خیریه عمل می رویم و یک روز کارگران؛ فردا می رویم زمین ورزشگاه پیکان تا بازی دوستانه انجام دهیم. این هم تیم امید کشور است ولی زمین های آکادمی را به ما نمی دهند.
دستیار کرانچار در تیم امید کشور در مورد مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: ساختمان پک در قرنطینه تیم بزرگسالان است. این حسینی را نمی شناسم ولی آدم کوچکی است. من، بختیاری زاده، استیلی و کرانچار اگر بازدید کرده بودیم که دروغ نمی گفتیم ولی اصلا اجازه ندادند. فردا توقع دارند تیم به المپیک هم برود. این مرکز برای تمام رده های ملی است و در زمان آقای کفاشیان ساخته شده.


شاهرودی در مورد اینکه اگر اجازه داده شود، به مرکز پک می روند، می گوید: بله می رویم چرا نرویم؟! آقای آزاد در فدراسیون هستند و باید در این خصوص به ایشان صحبت کنیم. ما فردا بازی دوستانه داریم ولی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه را تلاش می کنیم به پک برویم.


مربی تیم امید کشور در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد کی روش تمایلی برای مواجهه با کرانچار ندارد و با این مربی مشکل دارد، توضیح داد: فعلا که اینطوری شده و به حسینی هم گفته اند این حرف ها را بزند. انگار با ما پدر کشتگی دارند. ما یک مجموعه هستیم و بی احترامی به کرانچار بی احترامی به ما است.

دیدگاه‌ها