کد خبر : 1560637 | 20 مهر 1397 ساعت 19:46 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

سامان قدوس به دنبال جایی میان ملی‌پوشان

نیاز مهاجم تازه‌کار تیم‌ملی برای حضور در ترکیب

هافبک تازه ملی پوش شده فوتبال ایران، روزهای مهمی را در دوران فوتبال خود می گذراند.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس یکی از بهترین بازیکنانی محسوب می شود که در سال های اخیر وارد فوتبال شده است. سامان که پیش از این و در مدت زمان کوتاهی که در جام جهانی برای تیم ملی به میدان رفته بود مهارت بالای خود را به نمایش گذاشته بود این روزها به دنبال کسب جای ثابتی میان ملی پوشان است.


قدوس که دور تیم ملی سوئد را برای به تن کردن پیراهن تیم ملی ایران خط کشیده بود تا کنون موفق نشده خود را به ترکیب اصلی برساند. هر چند قدوس در بازی های تیم ملی در جام جهانی برای مدت زمان کمی به میدان رفت اما بهتر از هر کسی می داند که بهترین زمان برای وارد کردن خود به ترکیب اصلی تیم ملی، همین اردوهای پیاپی آماده سازی است.


به دلیل گفته شده وی سخت در تلاش است تا بتواند به جایگاه ثابتی دست پیدا کند. جایگاهی که تاکنون نه در تمرین و نه در ترکیب پیدا نکرده است. بهترین گواه این مطلب بازی درون تمرینی بود که امروز بین ملی پوشان برگزار شد و قدوس نیز در پست بازیکن آزاد در میدان به جولان دادن می پرداخت.

او در نیمه اول این دیدار کاملا سردرگم نشان می داد و مشخص بود که هنوز به پوزیشن مورد نظر سرمربی تیم ملی نرسیده است و دریافت کمتر از 5 پاس در نیمه اول این موضوع را به خوبی نشان می داد. البته در نیمه دوم اوضاع کمی تغییر کرد. هرچند ارتباط او با سایر بازیکنان اصلا گرم نشده اما سامان سعی در گسترده کردن فضای حرکتی خود کرد و بالاجبار همکاری بیشتری از سایر بازیکنان طلب کرد و حالا با دریافت پاس های بیشتری سعی در تغذیه سایر بازیکنان و به راه انداختن تیم داشت.

حضور ثابت در تیم سفید پوش در تمرین امروز باعث شد تا قدوس به موضوعات جدیدی برسد و به نوعی راه بهتری برای رسیدن به ترکیب اصلی پیدا کند و این از سودهای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی به عنوان بازیکن اصلی بود. اتفاقی که در صورت بیشتر افتادن قطعا به سود تیم ملی نیز خواهد بود.

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها