کد خبر : 1560824 | 21 مهر 1397 ساعت 14:48 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

تلاش نافرجام رئال برای جذب مدافع بارسلونا!

رئال مادرید تابستان امسال قصد جذب ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا را داشت و در این امر ناکام ماند.

تلاش نافرجام رئال برای جذب مدافع بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، مسئولان رئال به این نتیجه رسیده اند که باید هر چه زودتر در پی یافتن یک مدافع میانی جدید باشند. یک راموس و حتی یک واران جدید؛ چرا که اوضاع در فاز دفاعی مطابق انتظارات پیش نمی رود.

راموس و واران به دلیل تقویم فشرده بازی ها و حضورشان در بازی های ملی، بیش از همیشه نیاز به استراحت دارند و در حال حاضر، ناچو و وایه خو تنها گزینه های جانشینی این دو بازیکن محسوب می شوند. ناچو بارها توانایی های خود را اثبات کرده اما شرایط در مورد وایه خو متفاوت است. مصدومیت های متوالی و نیز نمایش های پر نوسان او در بازی های اندکی که به میدان رفته، باعث شده تا مدیران رئال به فکر انتقال قرضی و یا فروش با بند خرید دائمی او باشند.

 

در تابستانی که گذشت، تلاش رئالی ها برای جذب مارکینیوس(پی اس جی) خیمنز و لوکاس هرناندز، دو مدافع جوان و باکیفیت اتلتیکو ناکام ماند و عجیب اینکه ساموئل اومتیتی نیز در فهرست خرید کهکشانی ها قرار داشت که جذب او نیز ممکن نشد. اومتیتی چند ماه پیش بر سر تمدید قرارداد با مسئولان بارسا به مشکل برخورد کرد ولی سپس قراردادش تا 2021 تمدید شد.

در حال حاضر هرموسو، مدافع اسپانیول و نیز لئو سانتوس، مدافع کورینتیانس برزیل، بازیکنان جوانی هستند که رئال مادرید روی آنها تمرکز کرده و ممکن است یکی از آنها در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفته شود.

 

 

 

1344693

 

دیدگاه‌ها