کد خبر : 1560956 | 22 مهر 1397 ساعت 08:48 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: دچار کمبود اعتماد به نفس هستیم

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان بعد از شکست 3-0 شاگردانش در مقابل هلند که دیروز شنبه در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا اتفاق افتاد مدعی شد که تیم ملی آلمان از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برد.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان دیشب در مقابل هلند 21 شوت روانه‌ی دروازه‌ی حریف کرد ولی موفق به گلزنی نشد تا نمایش‌های ضعیف مانشافت همچنان ادامه داشته باشد. مانشافت از 10 بازی اخیر خود شش مسابقه را با شکست پشت سر گذاشته و از جام جهانی، در همان مرحله‌ی گروهی خداحافظی کرده است.

 

لوو که بعد از بازی دیشب توانست رکورد سپ هربرگر مربی افسانه‌ای تاریخ فوتبال آلمان را بشکند و تعداد بازی‌هایی که به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان در آنها حضور داشته را به 168 بازی برساند، بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت:" موضوع فقط تبدیل کردن فرصتهای گلزنی به گل نیست. ما تا زمانی که گل اول را خوردیم خوب بازی می‌کردیم و فقط از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. ولی بعد از دریافت گل اول، کاملاً مشخص بود که نتایج اخیر تیم ملی باعث شده ما به کمبود اعتماد به نفس دچار شویم".

 

1344819

 

لوو در ادامه گفت:" اینکه چرا ما گل نمی‌زنیم سوالی است که جواب دادن به آن دشوار است. ما در هر بازی فرصتهای گلزنی عالی‌ای داریم. اگر این بازی را 1-0 می‌باختیم قابل قبول بود ولی اینکه تیم در 10 دقیقه‌ی آخر بازی به این شکل از هم بپاشد اصلاً خوب نیست".

 

تیمو ورنر مهاجم آلمان هم بعد از بازی گفت که دریافت گل اول از هلند برای مانشافت ضربه‌ی خیلی سختی بوده. گلی که با ضربه‌ی سر ویرجیل فان‌دیک از روی یک کرنر به دست آمد تا هلند بهترین پیروزی خود بر همسایه‌ی بزرگش را به ثبت برساند. هلند همچنین از سال 1992 موفق نشده بود آلمان را در یک بازی رسمی شکست دهد.

 

1344818

دیدگاه‌ها