کد خبر : 1561248 | 23 مهر 1397 ساعت 11:53 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ساوتگیت از شروع زودهنگام لیگ برتر

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است که شروع زودهنگام لیگ برتر به تیم ملی انگلیس و باشگاه‌ها ضربه زده است.

انتقاد ساوتگیت از شروع زودهنگام لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر امسال تنها 26 روز پس از دیدار فینال جام جهانی آغاز شد و 27 روز پس از اخرین بازی انگلیس در جام جهانی. بدین ترتیب بازیکنان انگلیس، یک هفته نسبت به بازیکنان لالیگا و سری آ و دو هفته نسبت به بازیکنان بوندس لیگا فرصت کمتری برای ریکاوری داشتند. حال ساوتگیت که تیمش امروز به مصاف اسپانیا خواهد رفت، مدعی شد که این شروع زودهنگام به ضرر تیم و بازیکنان است.

 

 

1334883

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم بیشتر آمادگی ذهنی باشد تا فیزیکی. هر کسی سعی می‌کند با تمریناتش هماهنگ شود ولی فکر می‌کنم وقتی به لیگ برتر نگاه کنید، خیلی تیم‌ها هنوز نتوانسته اند به اوج بازی خود برسند. مصدومیت‌های زیادی نیز در لیگ ما رخ داده است. درباره دیگر کشورهای اروپا چیزی نمی‌دانم. واقعا درک نمی‌کنم چرا لیگ ما انقدر زود شروع شد و شرایط برای باشگاه ها سخت شد. به تاتنهام نگاه کنید که این همه بازیکن در نیمه نهایی جام جهانی داشت. آنها پس از یک پیش فصل کوتاه مجبور به استفاده از بازیکنان هستند. برای مربیان شرایط غیرممکنی رخ داده است. نمی‌دانم چرا هیچگاه به این موضوع دقت نکرده بودم. پس از جام جهانی متوجه آن شدم. شاید همه انتظار داشتند ما در جام جهانی زود حذف شویم. آنها فکر می‌کردند دیگر تیم‌های جهان تا اواسط جولای در جام جهانی حضور داشته باشند.

 

همیشه گفتن چنین نظراتی آسان است و در نظر نگرفتن تفکرات تصمیم گیرنده ها بخشی از آن، زیرا این اتفاق برای من هم رخ می‌دهد ولی همه می‌دانند که فینال چه زمانی بود، نیمه نهایی چه زمانی بود و بازیکنان در آن مقطع از میادین به دور خواهند بود."

دیدگاه‌ها