کد خبر : 1561251 | 23 مهر 1397 ساعت 12:36 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمله‌ی متس هوملس به منتقدان تیم ملی آلمان

متس هوملس دفاع‌ وسط کهنه‌کار آلمانی از انتقادهای تند هواداران ناراضی تیم ملی کشورش و باشگاهش بایرن مونیخ و حمله‌ی همه‌ جانبه‌ی رسانه‌های آلمانی عصبانی است و این حملات را غیر قابل قبول می‌داند.

حمله‌ی متس هوملس به منتقدان تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس بعد از شکست 3-0 تیم ملی آلمان مقابل هلند در آمستردام در گفتگو با رسانه‌ها گفت:" ما در کار خودمان بهترین هستیم ولی با ما طوری رفتار می‌شود که انگار آماتوریم". هوملس بلافاصله بعد از به صدا در آمدن سوت پایان آن بازی در میکسدزون ورزشگاه آمستردام جلوی دوربینها ایستاد و به انتقاد از حملاتی پرداخت که تیم ملی آلمان این روزها با آن روبرو است.

 

هوملس گفت:" تا زمانی که هواداران و رسانه‌ها با ما اینطور برخورد می‌کنند اوضاع بهتر نخواهد شد. باید این شرایط را بپذیرید. فوتبال همین است". این در حالی است که اولیور کان اسطوره‌ی فوتبال آلمان که به عنوان کارشناس شبکه‌ی ZDF در استودیوی این شبکه حاضر شده بود بین دو نیمه‌ی بازی آلمان و هلند انتقادات تندی به چند نفر از بازیکنان مانشافت از جمله هوملس و مانوئل نویر وارد کرده بود.

 

هوملس در ادامه گفت:" مشکل ما عدم استفاده از فرصت‌ها بود. ما بازی‌ای را باختیم که به نظر من باید می‌بردیم. بعضی وقتها در فوتبال از این اتفاق‌ها می‌افتد. مساله این نیست که یک بازیکن همه‌ی فرصت‌ها را خراب کرده باشد. نباید یک فرد خاص را هدف گرفت. بعضی وقتها بدبیاری با یک تیم همراه می‌شود. خود من تا کنون هزاران بار فرصت گلزنی داشته‌ام ولی توپ را خراب کرده‌ام".

 

هوملس در ادامه گفت:" با یک نتیجه‌ی خوب کل این فضا برمی‌گردد. شک نکنید. کافی است یکی از بازیکنان ما در بازی بعدی گل بزند تا این سد بشکند و ما دوباره احساس امنیت بکنیم و اعتماد به نفس‌مان را بدست بیاوریم".

 

1345128

دیدگاه‌ها