کد خبر : 1561271 | 23 مهر 1397 ساعت 14:00 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش در محاصره شاگرد و کاپیتان محبوب(عکس)

سرمربی تیم ملی با دو بازیکن محبوب خود در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار با بولیوی با دو بازیکن محبوب خود در نشست خبری حاضر شد و در محاصره دو چهره جذاب تیم ملی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و البته قبل از نشست نیز دقایقی با آنها در جمع خبرنگاران صحبت کرد تا احتمالا مهم ترین خواسته های خود در نشست خبری را گوشزد کند.

 


مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی به رسم همیشه در کنار سرمربی تیم ملی قرار داشت و تقریبا صحبت هایی را به زبان آورد که از او انتظار می رفت. شجاعی که در جام جهانی، سومین حضور خود در این تورنمنت بزرگ را سپری کرد، حالا در جام ملت ها به دنبال یک افتخار بزرگ و بالا بردن جام است و در نشست خبری نیز در این باره صحبت های جالبی را مطرح کرد.


حضور سردار آزمون اما در این نشست خبری جالب بود؛ بازیکن جنجالی تیم ملی در ماه های گذشته بعد از خداحافظی اولین حضور خود را در تیم ملی تجربه می کرد و کی روش از این بازیکن خواست تا در نشست خبری حاضر شده تا به این ترتیب آزمون شخصا درباره ابهامات رفت و برگشت به تیم ملی صحبت کند و همین موضوع باعث شد تا کی روش از یکی از مهم ترین موضوعات فرار کند.

 


سرمربی تیم ملی که نشست خبری خود را در محاصره بازیکن و کاپیتان محبوب خود برگزار می کرد، ترجیح داد در گفت و گو با خبرنگاران بر مواضع قبلی خود پا فشاری کند و البته در این گفت و گو از جملات و کلماتی استفاده کرد که کمتر به تنش ایجاد شده اضافه کند.

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها