کد خبر : 1561337 | 23 مهر 1397 ساعت 18:43 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی شماره 11 شایان در لیگ قهرمانان آسیا؛

تلاش های مصلح برای موفقیت پس از حواشی

شایان مصلح دفاع چپ تیم پرسپولیس پس از چند روز قرارگیری در حواشی عجیب، این روزها تمام تلاشش را می کند تا نمایش خوبش را تداوم بخشد.

تلاش های مصلح برای موفقیت پس از حواشی

به گزارش "ورزش سه"، او که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می کند، به دلایل غیر فوتبالی روزهای نه چندان خوشایندی را سپری کرد اما حالا آن اتفاقات از زندگی مصلح رخت بر بسته اند. شایان مصلح هم قصد دارد از این پس تمام تمرکزش را روی فوتبال بگذارد تا دیگر چنین اتفاقاتی برایش روی ندهند.

 

مصلح که تاکنون در 10 بازی آسیایی برای پرسپولیس به میدان رفته، در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان داده و تاثیرگذارتر ظاهر شده است. این دفاع چپ اهل رودبار در بازی با السد هم فیکس بود و به جز چند اشتباه کوچک، نمایش قابل قبولی را در مقابل ستارگان بزرگ تیم حریف ارائه کرد. برای لمس پیشرفت این بازیکن، می توان عملکرد او در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2017 در برابر الهلال را با بازی با السد مقایسه کرد؛ او فصل پیش در جریان شکست 4 گله شاگردان برانکو نمایش بسیار ضعیفی از خود نشان داد و حتی برخی او را یکی از عوامل مهم این شکست عنوان کردند.

حالا شایان تمام تلاشش را می کند تا در بازی با السد هم به میدان برود. کمتر پیش آمده او به عنوان بازیکن فیکس در بازی های آسیایی حاضر شود و حالا باتوجه به بازگشت انصاری پیش بینی می شود چنین اتفاقی بار دیگر رخ دهد و مصلح در قامت یک تعویضی برای پرسپولیس بازی کند.

 

او انگیزه بسیار بالایی دارد و امیدوار است پس از قهرمانی با سپیدرود در فصل 95-96 لیگ آزادگان و قهرمانی با پرسپولیس در فصل 96-97 لیگ برتر، این بار با سرخپوشان پایتخت به مرحله فینال لیگ قهرمانان برسد و به پیشرفت خود ادامه دهد.

 

1345204

دیدگاه‌ها