کد خبر : 1561350 | 23 مهر 1397 ساعت 19:22 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

جهانی: بیشتر از تراکتور به برد نیاز داریم

صنعت نفت روز جمعه و در بازی حساس به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود.

جهانی: بیشتر از تراکتور به برد نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت برای فرار از بحران مساوی ها در هفته نهم باید تراکتور کهکشانی را ببرد.میلاد جهانی هافبک تهاجمی تیم صنعت نفت شرایط تیمش را برای دیدار مقابل تراکتورسازی بعد از تعطیلات خوب توصیف می کند و در خصوص آمادگی آبادانی ها به ورزش سه می گوید: ما بعد از بازی با ذوب آهن در هفته هشتم به مدت سه روز به تعطیلات رفتیم و حضور کنار خانواده‎هایمان خیلی روحیه‎بخش بود و اکنون شرایط روحی روانی خوبی نسبت به هفته های اول به دست آوردیم و آماده دیدار هفته نهم هستیم.


از هافبک صنعتی‎ها سوال می کنیم که در جام حذفی تجربه بازی مقابل تراکتورسازی را دارند  و آیا این تجربه در این بازی برای آنها کارساز خواهد بود یا خیر که او نظرش را اینطور بیان می کند: درست است که ما تجربه رویارویی با تراکتورسازی را در جام حذفی داریم اما این بازی با جام حذفی متفاوت است و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. البته ما بیشتر از تراکتورسازی به این برد نیاز داریم چون ما از اول فصل تا به حال هیچ بردی نداشتیم اگرچه بهترین نمایش را مقابل حریفان قدرتمندی مثل پرسپولیس، سپاهان و همین بازی با ذوب آهن داشتیم اما متاسفانه موفق به پیروزی نشدیم.

مطمئن باشید تمام بازیکنان در صنعت نفت تنها به هدف کسب اولین سه امتیاز لیگ هجدهم برابر تبریزی‎ها در آبادان آن هم بدون تماشاگر حاضر خواهند شد که این کار را ما بالطبع سخت خواهد کرد.


وی در ادامه در مورد عدم حضور تماشاگرانشان در این بازی هم خاطرنشان کرد: مطمئنا بازی برای تیمی مثل آبادان که همیشه یار دوازدهمش را در کنار خود داشته بدون حضور تماشاگران جذابیتی ندارد اما تمام تیم با هم یکدل و هم‎قسم شدیم که با یک بازی خوب و موفقیت‎آمیز هوادارانمان را خوشحال کنیم و به امید خدا شادی آنها را با اولین پیروزی بعد از 8 هفته به خیابان‎های شهر بکشانیم.


از جهانی که تا بدین جای کار در دو بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان گلزنی کرده درباره انگیزه گلزنی‎اش برای اولین پیروزی تیم صنعت سوال می کنیم که او در پاسخ گفت: اول از همه سعی می کنم که کمک کنم تا تیم و کادرفنی به آن برنامه‎ای که برای این بازی تعیین کرده دست یابد و در وهله دوم تلاش می کنم تا آمار خودم را با گلزنی در این بازی افزایش دهم. اگر گلزنی‎ام به پرسپولیس در این بازی تکرار شود خیلی خوشحال خواهم شد هم به دلیل آنکه مردم آبادان را خوشحال خواهم کرد و هم اینکه بعد از مدت‎ها دوری از فوتبال و برگشت به آن این درخشش‎ها برای هدفی که در سر دارم من را کمک خواهد کرد.


او در پایان در خصوص نتایجی که تیم صنعت نفت کسب کرده هم می گوید: صنعت تیم خوبی دارد و چنین جایگاهی در جدول واقعا حق این تیم نیست اما ما امسال تغییرات بسیاری داشتیم و تا آمادگی لازم بود که اکنون با تعطیلات لیگ و شرایط خوب روحی روانی تیم مطمئنا می توانیم مثل سابق عملکرد خوبی داشته باشیم ضمن آنکه ما در جام حذفی با صعود به مرحله یک چهارم استارت عملکرد خوب و موفقیتمان را زده ایم و این را در لیگ برتر هم ثابت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها