کد خبر : 1561361 | 23 مهر 1397 ساعت 20:34 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

دشتی: گل زدن به استقلال مهم نیست

هافبک سایپا امیدوار است مقابل استقلال و سه دیدار حساس دیگر با مدعیان بالای جدول به پیروزی برسند.

دشتی: گل زدن به استقلال مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، علی دشتی با بیان اینکه شرایط تیمی سایپا خوب است، اظهار کرد: در آخرین بازی قبل از تعطیلات مقابل نساجی بدشانسی آوردیم و مساوی کردیم وگرنه برای کسب سه امتیاز به زمین رفته بودیم؛ دو هفته است از تعطیلات استفاده کردیم و تمرینات خوبی داشتیم تا آماده ادامه مسابقات شویم.

 

او ادامه داد: چهار بازی سخت با استقلال(۲ بار)، پرسپولیس و سپاهان داریم که تلاش می‌کنیم در تمام آنها نتایج خوبی بگیریم و نیم‌فصل را با رتبه بالایی در جدول تمام کنیم؛ این هفته با ۱۰۰ درصد توان مقابل استقلال بازی خواهیم کرد تا برنده شویم چون نمی‌خواهیم از کورس مدعیان بالای جدول عقب بمانیم.

هافبک سایپا یادآور شد: تیم فصل قبل استقلال کامل بود ولی امسال جوانان با انگیزه‌ای دارند که کار ما را سخت می‌کند؛ البته ما هم جوانان و بازیکنان دونده و پُر تلاشی داریم که هدف همه آنها رسیدن به پیروزی است؛ با اینکه بازی خیلی سختی داریم ولی قطعا برای برد به زمین می‌رویم؛ ان‌شاالله حق هر تیمی بود، برنده شود.

 

دشتی درباره دو دیداری که در لیگ و جام حذفی با استقلال دارند، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم تفاوت زیادی بین این دو مسابقه باشد چون هدف همیشگی سایپا برد است؛ از طرفی ما برای جام حذفی برنامه داریم تا به مراحل بالاتر برویم چون نزدیک‌ترین مسیر برای آسیایی شدن است؛ بازی‌های حذفی را یکی، یکی ادامه می‌دهیم تا به موفقیت برسیم.

 

اوکه فصل گذشته به همراه پارس جنوبی استقلال را شکست داد و موفق به زدن گل زیبایی شد، درباره تقابل دوباره با این تیم اظهار کرد: تمام سعی من اول نتیجه گرفتن تیم است؛ گلزنی مهم نیست ولی اگر گل هم نزدم، دوست دارم پاس گل تیمم را مقابل استقلال بدهم؛ استقلال و پرسپولیس همیشه باید مدعی باشند و بخاطر انتظار هواداران این تیم‌ها، آنها با تمام توان برابر ما بازی می‌کنند که امیدوار هستم تیم شایسته به برد برسد.

دیدگاه‌ها