کد خبر : 1561400 | 24 مهر 1397 ساعت 01:30 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: می توانستم بین دو نیمه بازیکنانم را بکشم

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از شکست 3-2 تیمش مقابل انگلیس، اعلام کرد خیلی طبیعی بود اگر بازیکنانش را بین دو نیمه می کشت!

انریکه: می توانستم بین دو نیمه بازیکنانم را بکشم

به گزارش "ورزش سه"، لا روخا در حالی در این دیدار خانگی شکست خورد که در نیمه اول با سه گل از حریف عقب افتاده بود. در نیمه دوم، پاکو آلکاسر و سرخیو راموس برای اسپانیا گلزنی کردند اما بازی در نهایت به سود انگلیسی ها به پایان رسید.

انریکه به خبرنگاران گفت:" نیمه اول خیلی بی رحمانه بود. ما دیر پرس می کردیم و گل اول ما را کشت. ضمن اینکه اشتباهات فردی زیادی هم داشتیم.

وقتی بازی 2-0 شد، آنها عقب نشستند و به دنبال ضدحمله بودند و به همین دلیل، خیلی خطرناک شدند. بازی مقابل تیمی که به نیمه نهایی جام جهانی رسیده، آسان نیست. اکنون ادامه می دهیم تا سرنوشت در دست خودمان باشد. ما باید به کرواسی برویم و پیروز شویم تا در صدر گروه قرار بگیریم."

 

1345265

 

انریکه در مورد صحبت هایش بین دو نیمه گفت:" گفتنش بد است اما وقت استراحت بین دو نیمه، برای ما یک معجزه بود. نرمال ترین کاری که می شد انجام بدهم، کشتن بازیکنان بود اما من به آنها روحیه دادم و هیچ کدام را عوض نکردم.

گفتم تیم های بزرگ هم به مشکل می خورند. تیم حریف را مجبور به عقب نشینی کردیم و حیف شد که زودتر گل نزدیم زیرا می توانستیم بازی را 3-3 کنیم و در ویامارین بازی را برگردانیم."

دیدگاه‌ها