کد خبر : 1561438 | 24 مهر 1397 ساعت 11:12 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان مدافع السد برای قهرمان ایران

پدرو میگوئیل: کسی نمی تواند شانس فینال را از ما بگیرد

مدافع دو ملیتی و ملی پوش قطر در آستانه سفر به تهران و رویارویی دوباره با پرسپولیس در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مدعی شد کسی نمی تواند شانس رفتن به فینال را از آنها بگیرد.

پدرو میگوئیل: کسی نمی تواند شانس فینال را از ما بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، در اولین جلسه تمرینی السد برای بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پدرو میگوئیل مدافع پرتغالی الاصل این تیم در گفتگویی مفصل با رسانه های دوحه مدعی شد هیچ کس نمی تواند شانس حضور این تیم در فینال آسیا را اندک بداند چون روحیه السد برای جبران شکست دور رفت در تهران بسیار بالا است.


جنگ ما برای فینال آسیا تمام نشده است


جنگ ما با پرسپولیس هنوز به پایان نرسیده است. با وجود شکست در نیمه اول بازی در دوحه با روحیه بالا گام به تهران می گذاریم چون این توانایی را داریم تا طعم حضور در فینال آسیا را بچشیم. تمرکز اصلی ما در حال حاضر روی یک واقعیت است آن هم کسب پیروزی مقابل قهرمان ایران در بازی برگشت است. برخلاف آن چه مردم می گویند ما 90 دقیقه فرصت داریم و می خواهیم وضعیت را به سود خودمان تغییر دهیم و در این راه بخت زیادی هم داریم.


 تنها به یک گل در تهران نیاز داریم


تنها به یک گل در تهران نیاز داریم تا دوباره به جریان بازی برگردیم. می دانم کار آسانی نیست اما این فرصت خوبی برای به چالش کشیدن السد و بازیکنانش در برهه ای حساس است تا قدرت خود در مواجه با این شرایط را نشان دهند. باز هم می گویم ما قادر به غلبه بر این گونه چالش های هیجان انگیز هستیم چون بازیکنان بزرگ و با تجربه ای در تیم داریم که قادر به خلق حادثه های بزرگ هستند.


پرسپولیس قهرمان ایران و تیمی فرصت طلب است


در مورد قهرمانی در لیگ ستارگان فکر می کنیم؟ در حال حاضر تمرکز ما روی بازی برگشت با پرسپولیس در تهران است تا بتوانیم به فینال آسیا برسیم. به نظرم مهم ترین اولویت ما در مقطع کنونی همین هدف باید باشد در این راه باید سرعت بازی را بالا ببریم . تیم خوبی داریم که می تواند به عناوین زیادی برای باشگاه بزرگ السد برسد اما این را نباید فراموش کنیم که رقیب روبروی ما قهرمان ایران است و تیمی فوق العاده حرفه ای و فرصت طلب، واقعیتی که نه من بلکه همه اعضای السد آن را می دانند.


هم قهرمانی جام ملت ها هم درخشش در جام جهانی 2022

 

 تیم ملی قطر به خوبی گام های آماده سازی را برمی دارد. مقابل اکوادور بازی خیلی خوبی انجام دادیم و این بازی می تواند درسی بزرگ برای ما در آستانه جام ملت های آسیا باشد. همه تیم ، مربیان، مدیران فدراسیون و طرفداران در حال تلاش و حمایت از تیمی هستند که انرژی زیادی برای مبارزه در راه قهرمانی جام ملت ها دارد و با سازماندهی مناسبی که فدراسیون قطر تدارک دیده می توانیم برای جام جهانی 2022 حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

1345305

دیدگاه‌ها