کد خبر : 1561545 | 24 مهر 1397 ساعت 16:54 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

قولی نمی‎دهم که بعدا نتوانم انجام بدهم

رنجبری: دوست دارم برای دومین بار آقای گل شوم اما ...

بهترین گلزن لیگ دسته اول می گوید برای رسیدن به آقای گلی دوباره تلاش می کند اما هیچ قولی برای کسب این مقام نخواهد داد.

رنجبری: دوست دارم برای دومین بار آقای گل شوم اما ...

به گزارش "ورزش سه"، پیمان رنجبری مهاجم تیم فوتبال گل‎گهر سیرجان با به ثمر رساندن 7 گل در 7 بازی در صدرجدول گلزنان لیگ قرار گرفته است. او که در فصل 93-92 با 14 گل به همراه مختار جمعه‎زاده مشترکا آقای گل شده بود در فصل جدید با تعداد گلی که تاکنون به ثمر رسانده در صدرگلزنان قرار گرفته است. نکته جالب توجه این است که جمعه‎زاده در آن فصل با پیراهن گل‎گهر سیرجان آقای گل لیگ آزادگان شد و اکنون رنجبری نیز با حضور در این تیم بهترین گلزن لیگ تا بدین جای کار شده است. مهاجم گل گهر در این باره به ورزش سه می گوید: گلزنی جزو وظایف مهاجم است مثل وظایفی که یک دفاع یا گلر برعهده دارد. من با گلزنی در تیم سعی می کنم وظایفی که کادرفنی برعهده‎ام گذاشته را در زمین پیاده کنم و غیر از این هم نیست.


او در ادامه گفت: مطمئنا من این روند را تا پایان لیگ ادامه خواهم داد و سعی می کنم که گل‎های بیشتری برای گل‎گهر به ثمر برسانم تا تیم این فصل دیگر به حقش یعنی صعود به لیگ برتر دست یابد. قطعا به آقای گلی هم فکر می کنم اما از حالا قولی نمی‎دهم که بعدا نتوانم آن را انجام بدهم و توقع شود.


وی افزود: من سه سال پیش زمانی که در شهرداری اردبیل بازی می‎کردم در مراسم برترین‎های لیگ در جمع 3 بازیکن برتر به همراه امیر زلیکانی و امین قاسمی‎نژاد قرار گرفتم اما قاسمی‎نژاد آن کاپ را دریافت کرد که به نظرم واقعا حقش هم بود اما من بعد از آن زمان به بعد با خود عهد کردم که باز هم در مراسم حضور پیدا خواهم کرد ولی در دو سال گذشته شرایط طور دیگر رقم خورد؛ اما امسال از ابتدای فصل تمام تلاشم را کردم که در وهله اول کمک خوبی برای تیم باشم و بعد در جمع بازیکنان برتر فوتبال قرار بگیرم. من در سال 93 یک بار تجربه آقای گلی مشترک با مختار جمعه‎زاده را در کارنامه دارم اما امسال دوست دارم مجددا آقای گل شوم البته اگر اسیر اتفاقات فوتبالی نشوم، همانطور که گفتم تلاش می کنم به این مقام برسم اما قولی نمی‎دهم که بعدا شرمنده کسی شوم.


رنجبری در پایان تصریح کرد: یک چیز از صحبت‎هایم جا ماند و آن هم اینکه سیرجان به جز من مهاجمان و بازیکنان خوب کم ندارد و اینکه من اکنون در صدر گلزنان لیگ قرار گرفتم حاصل تلاش تک‎تک بازیکنان تیم است از همین جا از همه بازیکنان تیم و همچنین کادرفنی که به من اعتماد دارند و مسئولین باشگاه که شرایط و امکانات مناسب را برای بازیکنان فراهم می کنند، تشکر می کنم.

 

دیدگاه‌ها