کد خبر : 1561658 | 24 مهر 1397 ساعت 22:33 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

قدوس: گرو گل نمی‌زد اما به من در گلزنی کمک کرد

هافبک تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد تا بتواند در تیم ملی نیز مانند آمیان گلزنی کند.

قدوس: گرو گل نمی‌زد اما به من در گلزنی کمک کرد

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با سوئد گفت: بازی خوبی داشتیم و ما با این فکر به زمین می رویم که هیچ دیداری، دوستانه نیست و باید برابر حریفان بجنگیم و خوب بازی کنیم. همیشه در زمین می جنگیم و می توانیم بهتر فوتبال بازی کنیم.


وی در ادامه درباره حضور بانوان در ورزشگاه خاطر نشان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه جالب بود و ما از این موضوع خوشحال بودیم. امیدوارم باز هم این اتفاق بیفتد اما من درباره این موضوع نباید صبحت کنم و باید درباره بازی حرف بزنم.


قدوس درباره عملکرد خودش در این دیدار بیان کرد: عملکرد خوبی داشتم و می توانم بهتر نیز بازی کنم. می توانستم بیشتر در زمین حضور داشته باشم اما ما آخر هفته با پاری سن ژرمن یک دیدار حساس داریم و باید برابر این بازی آماده باشم.


هافبک تیم ملی که سابقه بازی در کنار گرو مهاجم استقلال را دارد، درباره این بازیکن، عنوان کرد: گرو در سوئد به من کمک زیادی کرد تا گلزنی کنم و برای تیم ما در زمین می جنگید. شاید او خیلی گل نزد اما به من کمک کرد تا گلزنی کنم. فکر می کنم اگر بازیکن تکنیکی کنار او باشد، می تواند بیشتر گلزنی کند.


قدوس در پایان صحبت های خود در واکنش به گلزنی در لیگ فرانسه و پاسخ به این سوال که آیا برابر تیم اول فرانسه نیز می توانی گلزنی کنی، گفت: امیدوارم برای تیم ملی ایران نیز گلزنی کنم. اگر سرمربی آمیان اجازه بدهد من بازی کنم، امیدوارم برابر پاریس نیز موفق به گلزنی شوم.

دیدگاه‌ها