کد خبر : 1561735 | 25 مهر 1397 ساعت 11:29 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد خوب کروس، گریزمان و واران در پاریس

درخشش ستاره‌های لالیگایی در بازی آلمان - فرانسه

در بازی دیشب آلمان و فرانسه که با پیروزی 2-1 فرانسوی‌های میزبان به پایان رسید ستاره‌های شاغل در لالیگای دو تیم درخشان ظاهر شده و جزو بهترین بازیکنان تیمهای خود بودند.

درخشش ستاره‌های لالیگایی در بازی آلمان - فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، جدال این دو رقیب بزرگ در رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به فرصتی برای درخشش بازیکنان شاغل در لالیگای دو تیم تبدیل شد. تونی کروس ستاره‌ی آلمانی رئال مادرید در استاد دو فرانس تک‌گل تیمش را از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند و آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید هر دو گل فرانسه را وارد دروازه‌ی مانوئل نویر کرد تا مهمترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد. واران، بازیکن فرانسوی رئال مادرید هم یکی از بهترین بازیکنان فرانسه در میدان بود.

 

آلمان که با سه مهاجم، لروی سانه، تیمو ورنر و سرژ گنابری به میدان رفته بود در نیمه‌ی اول نشان داد قابلیت بازگشت به روزهای خوب گذشته را دارد. آلمان‌ها در نیمه‌ی اول با ضدحمله‌های سریع و برق‌آسا مشکلات زیادی برای فرانسه ایجاد کردند و پشت سر سه مهاجم آلمانی، تونی کروس و جاشوا کیمیچ در مرکز خط میانی نقش مهمی در انتقال بازی از دفاع به حمله بازی کردند.

 

1345653

 

آلمان در این نیمه مثل یک ماشین روغنکاری‌شده بازی می‌کرد و خیلی راحت می‌توانست نیمه‌ی اول را با اختلاف دو یا سه گل به پایان برساند. امباپه تنها بازیکن درخشان فرانسه در این نیمه بود که سرعتش در ضدحمله‌ها چند بار باعث شد بازیکنان آلمانی نشان دهند در مقابل درخشش او حرفی برای گفتن ندارند. البته دقت و سرعت واران مدافع فرانسوی رئال مادرید در مقابله با سه مهاجم سریع و بانشاط آلمانی هم یکی از مهمترین دلایلی بود که فرانسه در این نیمه بیشتر از یک گل دریافت نکرد. واران در این نیمه بارها در کورس با سانه موفق ظاهر شد. با وجود درخشش واران، حرکت نادرست کیمپمبه در محوطه‌ی جریمه باعث شد آلمانها در این نیمه صاحب یک پنالتی شوند تا تونی کروس با گل کردن آن تیمش را پیش بیندازد.

 

آلمان بحران‌زده بعد از چند شکست متوالی هر طور شده از این بازی سه امتیاز می‌خواست. پیروزی 1-0 در نیمه‌ی اول قاعدتاً اعتماد به نفس آلمان را بالا برده بود ولی با شروع نیمه‌ی دوم فرانسوی‌ها نشان دادند که مثل جام جهانی روسیه بار دیگر با روحیه‌ی قهرمانی به میدان آمده‌اند. دو گل آنتوان گریزمان، ستاره‌ی اتلتیکو مادرید در این نیمه کار ژرمن‌ها را تمام کرد. یک گل او در همکاری با هم‌تیمی‌اش در اتلتیکو، لوکاس هرناندز به دست آمد و گل دوم هم روی یک پنالتی به ثمر رسید.

 

1345655

 

دشان و شاگردانش در نیمه‌ی دوم موفق شدند خط حمله‌ی سه‌نفره‌ی خطرناک و سریع آلمان را خنثی کنند تا سانه، گنابری و ورنر در این نیمه چندان به چشم نیایند. واران در این موفقیت فرانسه نقش بسیار مهمی داشت و نشان داد در کنار پوگبا و گریزمان یکی از رهبران فرانسه در میدان است.

 

دیدگاه‌ها