کد خبر : 1561763 | 25 مهر 1397 ساعت 13:14 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

کورسوی امید برای ژرمن‌ها

احتمالات صعود آلمان از مرحله گروهی لیگ ملت‌ها

بعد از شکست 2-1 آلمان مقابل فرانسه امید ژرمنها برای سقوط نکردن از گروه اول رقابتهای لیگ ملتهای یوفا کار دشواری در پیش رو دارند هر چند امیدهای آنها به صعود همچنان زنده است.

احتمالات صعود آلمان از مرحله گروهی لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوو در صورتی می‌توانند از گروه‌شان به جمع چهار تیم نیمه نهایی صعود کنند که هلند در بازی بعدی‌اش مقابل فرانسه شکست خورده و مانشافت بتواند روز نوزدهم نوامبر در خاک خود، در شهر گلنزل‌کرشن، نارنجی‌پوشان را شکست دهد.


یا اگر هلند در بازی بعدی خود مقابل فرانسه به تساوی برسد و ژرمنها موفق شوند روز نوزدهم نوامبر هلند را با اختلاف بیشتر از سه گل شکست دهند باز هم می‌توانند از گروه‌شان صعود کنند.


این در حالی است که اوکراین اولین تیمی شد که صعود خود را به دسته A لیگ ملتهای اروپا قطعی کرد. اوکراین که در لیگ B این رقابتها در گروه 1 با جمهوری چک و اسلواکی همگروه بود روز سه‌شنبه با پیروزی 1-0 مقابل جمهوری چک از سه بازی خود به 9 امتیاز دست یافت تا صعود خود را به مرحله‌ی بعدی قطعی کند.


از این گذشته تاکنون لهستان و ایسلند هم تنها تیم‌هایی هستند که حذف‌شان از این رقابتها قطعی شده است. لهستان روز یکشنبه‌ی این هفته با شکست 1-0 مقابل ایتالیا از بالاترین لیگ این رقابتها لیگ A  سقوط کرد. ایسلند هم دومین تیمی بود که از لیگ A این رقابتها حذف شد. ایسلند که در جام ملتهای اروپای 2016 به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی رسیده بود روز دوشنبه در ریکیاویک مقابل سوئیس 1-0 شکست خورد تا به سه شکست پیاپی از گروه 2 لیگ A رقابتها سقوط کند.

 

دیدگاه‌ها