کد خبر : 1561770 | 25 مهر 1397 ساعت 13:51 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

قبلا به قشقایی باخته ایم و غافلگیر نمی شویم

برانکو: بازیکنان مرا قهرمان راه شیری ندانید

سرمربی پرسپولیس در اولین دیدار تیمش در جام حذفی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

برانکو: بازیکنان مرا قهرمان راه شیری ندانید

به گزارش “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ در شرایطی که پرسپولیس باید در اولین گام جام حذفی به مصاف حریف دسته اولی خود برود با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

 

سرمربی سرخپوشان در ابتدای صحبت هایش گفت: بعد از استراحتی کوتاه به مسابقات برگشتیم. فردا اولین بازی را خواهیم داشت مقابل نود ارومیه. از این واقعیت نمی توانیم فرار کنیم که سه شنبه بازی مهمی داریم. تجربه تلخی از جام حذفی داریم. قبلا از قشقایی باختیم و پارسال هم در ضربات پنالتی حذف شدیم. هیچ تیمی را دست کم نمیگیریم. بازی نیمه نهایی لیگ‌ قهرمانان را در پیش دازیم اما هم ما و هم هواداران انتظارات برد بیشتر را دارند. اول فصل گفتم که انتظار ما بردن هر چه بیشتر بازی هاست و این به معنای بردن لیگ برتر، جام حذفی و قهرمانان آسیاست.

 

وی ادامه داد: می دانم فردا چه در انتظار ماست. تیمی که فصل را بد شروع کرد اما در چهار بازی خوب بود. بازی با تیم‌هایی که در بالای جدول بودند و آخرین بازی را یک بر صفر بردند. در چهار بازی اخیر یک گل دریافت کردند و در انتظار یک بازی پر تعصب و شوق و احساسی هستیم. ما خیلی در این موقعیت قرار گرفتیم مثل فصل گذشته و بازی مقابل بادران.

 

برانکو با تشریح شرایط تیمش گفت: مهم این است که پیش از نبرد با السد به بردها ادامه دهیم. با بهترین ترکیب و قدرتمند به میدان می رویم. بیرانوند و بشار و امید عالیشاه در کنار ماهینی که از دست رفته و مصدوم است نخواهند بود. او هفته آینده جراحی می کند و با ترکیب فعلی به میدان خواهیم رفت.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه به جوانان تیمش میدان خواهد داد گفت: بله، مقابل السد بازیکنانی بازی کردند که در لیگ‌ قهرمانان آسیا دقایق بیشتری نسبت به لیگ برتر بازی کردند. مثل آدام همتی، علوان زاده و سعید حسین پور. من هیچ ترسی ندارم و بیشترین اعتماد را به آنها داریم. این فوتبال است و اینجا پرسپولیس است. خوشحالم که این جوانان عملکرد خوبی داشتند و اعتماد را برآورده کردند. بازیکنان از همه مهمتر هستند و تبریکات باید متوجه آنها باشد. در مورد السد ما یک قدم کوچک برداشتیم و دیدید که این تیم مقابل استقلال چطور عمل کرد. من پیش از الدحیل هم گفتم که نتیجه یک هیچ به نفع آنها یا ما هیچ تفاوتی ندارد و در انتظار نیمه دوم هستیم. می دانم که اکنون السد شاید مهمتر باشد اما ما فردا با نود ارومیه بازی داریم.

 

برانکو در مورد حضور احتمالی ربیع خواه گفت: او فردا صد در صد روی نیمکت خواهد بود. خوشحالم که به جمع ما بازگشت. از نظر پزشکی ایشان سالم است و نیاز به عبور از ترس و سلامت و ذهنیت ورزشی دارد. خوشحالم که به کادر اصلی وارد می شود.

 

سرمربی سرخپوشان در واکنش به سوالی درباره پیروزی مقابل السد و شرایط این تیم و همچنین دوری از غرور شاگردانش گفت: من بگویم که اولا السد با تیم جوانان هشت گل خورد. هشت بازیکن در اردوی تیم ملی بوده و بونجاح هم در تیم ملی کشورش بود.

 

آنها با بچه ها بازی کردند و بازیکنان من مشکل نیستند و از آنها اطمینان دارم. مشکل از اطراف تیم است، مسائلی که در هواداران، باشگاه یا خانواده‌ها. از همین الان ما را نه تنها قهرمان آسیا که قهرمان راه شیری می دانند. بچه هایم اما نه تنها که شرایط را درک کردند که کاملا به سختی راه آگاه هستند.

 

وی در پایان با اعلام اینکه هنوز قراردادش را دریافت نکرده به سوالی در این خصوص پاسخ داد.

 

 

دیدگاه‌ها