کد خبر : 1561801 | 25 مهر 1397 ساعت 15:13 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پیمان و احمدزاده و مسلم و دیگران

ملی‌پوشان حاضر در جام بین قاره‌ای دعوت شدند

از سوی سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، نام 12 بازیکن برای حضور در اردوی پرتغال و سپس بازی های جام بین قاره ای اعلام شد.

ملی‌پوشان حاضر در جام بین قاره‌ای دعوت شدند

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل زمان باقی مانده تا بازی های جام بین قاره ای، نام 12 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد و بدین ترتیب محمد احمدزاده ، مسلم مسیگر ، امیرحسین اکبری ، مصطفی کیانی ، حمید بهزادپور ، محمد مرادی ، محمد معصومی زاده و علی میرشکاری (پارس جنوبی)، پیمان حسینی (شهریار ساری)، سعید پیرامون (ایفا اردکان)، مهدی شیرمحمدی (مقاومت گلساپوش)، احسان درا (شهرداری بندرعباس) بازیکنانی هستند که باید در زمان مقرر خود را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

 

هشتمین دوره از رقابتهای جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان از پانزدهم الی نوزدهم آبان 97 آغاز می شود. این رقابتها که پس از مسابقات جام جهانی ، بعنوان معتبرترین رویداد جهانی فوتبال ساحلی بشمار می رود ، همانند هفت دوره قبلی به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. به همین منظور اردوی تدارکاتی ساحلی بازان کشورمان در کشور پرتغال برگزار خواهد شد و درپی آن چند بازی دوستانه نیز با باشگاه های مطرح این کشور که ملی پوشان پرتغالی و برزیلی را دراختیار دارند در دستور کار شاگردان اوکتاویو قرار گرفته است.


لازم به ذکر است ساحلی بازان کشورمان فردا (پنجشنبه 26 آبان) با حضور در هتل یزدان باید خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.


گفتنی است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ساعت 06:30 صبح روز شنبه (28 آبان) ایران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها