کد خبر : 1561854 | 25 مهر 1397 ساعت 18:19 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

علی دایی با فوتبال محتاطانه بیگانه است

ناصری: می‌خواهیم مقابل استقلال برنده باشیم

وینگر جنوبی سایپا از انگیزه‌های تیمش برای برتری مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر خبر داد.

ناصری: می‌خواهیم مقابل استقلال برنده باشیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری که در این فصل توانسته به خوبی در جمع نارنجی‌پوشان رضایت علی دایی را جلب کند، امیدوار است برابر استقلال نیز نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.


وینگر سایپا در آستانه هفته نهم لیگ برتر و در تقابل با استقلال در خصوص شرایط تیمش گفت: خوشبختانه در فرصت تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی تاکتیک‌های هجومی و دفاعی بیشتر کار کردیم و از لحاظ روحی هم تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و امیدوار به کسب نتایج مطلوب در ادامه مسابقات هستیم.


ناصری درباره تقابل با استقلال و شاگردان وینفرد شفر گفت: مطمئنا بازی سختی پیش روی ما خواهد بود. حریف از بازیکنان خوب و در عین حال جوانان باکیفیتی سود می‌برد که باید مراقب باشیم غافلگیر نشویم. تمرینات مناسبی را طی روزهای اخیر پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم انتظارات آقای دایی را در زمین برآورده کنیم.


وی در خصوص شرایط حریف و فشاری که روی استقلال برای کسب نتیجه قرار دارد گفت: فکر می‌کنم جابجایی‌های زیاد در ترکیب تیم داشتند و بازیکنان خوبی از دست دادند و نفرات جدید هم هنوز نتوانستند در این تیم جا بیافتند و به خاطر همین نتایج قابل قبولی نگرفته است ولی تیم خوبی هستند و بهتر می‌شوند. مطمئنا اگر اشتباهی داشته باشیم تاوان سختی باید بدهیم و به همین دلیل در طول تمام دقایق به دنبال این هستیم تا نمایش خوبی به اجرا بگذاریم.


ناصری در ادامه گفت: ما در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و بازی محتاطانه در دستور کار تیم ما نیست و دایی با این روش فوتبال بیگانه است و هدف ما برابر استقلال هم فقط و فقط پیروزی است.


وی که در این فصل نمایش موفقی در ارسال پاس گل و گلزنی برای تیمش داشته، در پاسخ به اینکه آیا برابر استقلال نیز این شانس را برای خود قائل است تا به موفقیت دست یابد گفت: همه تلاشم را می‌کنم که یا گل بزنم و یا پاس گل بدهم ولی در مجموع مهم نتیجه گرفتن تیم است. من تا به حال موفق نشدم به رحمتی گل بزنم و هرچه موقعیت داشتم از من گرفت ولی امیدوارم در این بازی موفق به انجام این کار شوم. اساس کار ما البته بر پایه بازی تیمی است و مهم نیست چه کسی گل بزند و موفقیت تیمی در اولویت ما قرار دارد.

دیدگاه‌ها