کد خبر : 1562004 | 26 مهر 1397 ساعت 12:46 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

با 4 بازی و 2 امتیاز، به پدیده رسیدند؛

فولاد، میهمان کم خطر لیگ هجدهم

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در حالی به مصاف پدیده می رود که در بازی های خارج خانه قبلی نتایج خوبی نگرفته است.

فولاد، میهمان کم خطر لیگ هجدهم

به گزارش ورزش سه، پس از تعطیلی بازی های لیگ برتر، امروز این رقابت ها با دیدار مهم پدیده و فولاد از سر گرفته می شود. تیم فوتبال پدیده، صدرنشین لیگ هجدهم، از ساعت 15 در خانه خود میزبان شاگردان ایلی استان خواهد بود.

 

پدیده در بازی های خانگی قبلی خود در لیگ یک باخت مقابل پرسپولیس و یک تساوی برابر تراکتورسازی داشته و در دو بازی دیگر مقابل پیکان و صنعت نفت به برتری رسیده است.

 

اما در سمت مقابل تیم فولاد اصلا عملکرد خوبی در بازی های خارج از خانه اش نداشته و هنوز موفق به کسب پیروزی در ورزشگاهی غیر از غدیر نشده است. البته شروع کار این تیم در لیگ امسال هم با بازی های سختی در خانه حریفان همراه بوده است.

 

فولادی ها در زمان سرمربیگری پورموسوی 3 بازی خارج از خانه برابر پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و استقلال انجام دادند که حاصل آن دو تساوی برابر نفت و استقلال و یک باخت به پرسپولیس بود. پس از برکناری این مربی و حضور ایلی استان به عنوان سرمربی روی نیمکت فولاد هم این تیم یک بازی دور از خانه مقابل سپاهان انجام داده که در آن دیدار هم یک شکست متحمل شده است. بدین ترتیب کارنامه این تیم اهوازی در 4 بازی خارج خانه، تنها دو امتیاز است. امروز آنها در پنجمین چالش دور از خانه خود به مصاف صدرنشین لیگ می روند که دو هفته پیش در جام حذفی فولاد را حذف کرده است. 

 

بازی امروز برای ایلی استان گام مهمی خواهد بود که باید دید نتیجه آن، کارنامه مربی رومانیایی را تا حدی قابل قبول می کند یا اینکه بر مشکلات فولاد خواهد افزود.

دیدگاه‌ها