کد خبر : 1562048 | 26 مهر 1397 ساعت 17:31 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

روز مانور قدرت مهاجمان صدرنشین لیگ؛

نمایش بسیار ضعیف مدافعان فولاد در مشهد

تیم فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر مقابل پدیده شکست خورد.

نمایش بسیار ضعیف مدافعان فولاد در مشهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال پدیده مشهد و فولاد خوزستان امروز نخستین بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند. شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهند و با ۲۰ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را استحکام ببخشند.

 

 در بازی امروز که اکثر دقایق آن در اختیار بازیکنان پدیده بود، بازیکنان فولاد عمدتاً نمایش متوسط یا ضعیفی داشتند. به ویژه چهار بازیکن این تیم در خط دفاع بسیار ضعیف کار کردند و در صحنه های زیادی کمک کردند تا مهاجمان پدیده فرصت‌های فوق العاده گلزنی مقابل دروازه به دست بیاورند.

 

 تیم فولاد که مانند اکثر هفته های سپری شده از لیگ هجدهم با تغییر در خط دفاع وارد این بازی شده بود، عبدالله کرمی و لوپز برزیلی را در قلب خط دفاع خود داشت. این دو بازیکن که هر دو از قد بلند و قدرت سرزنی بالایی برخوردار هستند، روی کارهای زمینی و سرعتی اصلاً عملکرد خوبی نداشتند و بارها از مهاجمان حریف جاماندند تا موقعیت های تک به تک برای بازیکنان خط حمله پدیده ایجاد شود. دو نمونه از این صحنه ها منجر به گل های بازی شد و یکی دیگر از آنها هم به گلی ختم شد که با خوش شانسی فولادی‌ها به اشتباه از سوی داور آفساید اعلام شد.

 

 مدافعان کناری فولاد در این بازی هم فرزاد جعفری و میلاد بدرقه بودند. اشتباهات جعفری در سمت راست البته به اندازه مدافع چپ فولاد نبود. میلاد بدرقه اما ضعف بسیاری در بازی امروز داشت و چندین بار وینگر های سرعتی پدیده از سمت او نفوذ کردند یا پاس های عمقی ارسال کردند. یکی از موقعیت های عالی پدیده هم که با واکنش فوق‌العاده مرادیان بی سر انجام ماند، پس از اشتباه بدرقه در پرش روی یک ارسال از کناره ها صورت گرفت.

 

در مجموع می‌توان گفت خط دفاعی فولاد پایین ترین نمره ممکن را از بازی امروز می‌گیرد. این در حالی است که فولادی‌ها ۲ هفته پیش مقابل همین تیم پدیده در جام حذفی بازی کرده بودند و انتظار می رفت با آنالیز نقاط قوت صدرنشین لیگ، امروز شاهد خط دفاعی مستحکم تری از تیم فولاد باشیم

دیدگاه‌ها