کد خبر : 1562081 | 26 مهر 1397 ساعت 20:14 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

امامیفر: با حمایت هواداران به هدفمان می‌رسیم

سپیدرود آینده سختی در لیگ دارد

مربی تیم سپیدرود رشت گفت: با استفاده از تعطیلات لیگ روی ضعف‌های بدنی و تاکتیکی کار کرده‌ایم و وضعیت رو به پیشرفت است.

سپیدرود آینده سختی در لیگ دارد

به گزارش "ورزش سه" علیرضا امامیفر در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش با ذوب‌آهن گفت:

 

بعد از سه بازی خارج از خانه، در شرایط بهتری با ذوب آهن بازی داریم. با استفاده از تعطیلات لیگ روی ضعف‌های بدنی و تاکتیکی کار کرده‌ایم و وضعیت رو به پیشرفت است. به لحاظ آمار و اطلاعات نیز مسائلی را در مورد تیم خودمان و حریف درک کرده‌ایم و براساس این اطلاعات، تمرین را طراحی کرده‌ایم. بازیکنان از دو ماه پیش هم قسم شده‌اند که شرایط را بهبود بخشند. از نوع عملکرد بازیکنان در تمرین رضایت کامل داریم اما می‌دانیم آینده سختی در لیگ داریم.


 
امامی‌فر در ادامه گفت: با حمایت عاشقان و هواداران سپیدرود ناامید نخواهیم شد و مطمئن هستیم به هدفمان خواهیم رسید. فردا عزتی، شریفی، کریمی و فردوسی را به دلیل مصدومیت نداریم.

 

سرمربی سپیدرود همچنین درباره ضعف تیمش در خط حمله توضیح داد: براساس موجودیت بازیکنان هدف‌گذاری کرده‌ایم. از نظر ما گل پنالتی هم گل است و گلزنی از این طریق نگران کننده نیست اما درتمرین‌ها، کارهای ترکیبی هم انجام شده است و نیاز به زمان داریم. نزدیک به 10 جلسه کار بدنسازی را انجام داده‌ایم و روی کارهای هجومی هم فکر کرده‌ایم.


 
امامی‌فر در پاسخ به این پرسش که مالکیت باشگاه را چه کسی برعهده دارد، بیان کرد: این موضوع قرار است به صورت مفصل در آینده گفته شود. آقای کریمی این موضوعات را در مصاحبه‌ای خواهند گفت و امروز به نشست خبری آمده ام که در مورد مسائل فنی صحبت کنم.

دیدگاه‌ها