کد خبر : 1562092 | 26 مهر 1397 ساعت 21:03 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ربیع خواه: دعا می کنم مصدومیت کمال جدی نباشد

هافبک دفاعی پرسپولیس می گوید امیدوار است کمال کامیابی نیا برگردد و برای بازگشتش دعا می کند.

ربیع خواه: دعا می کنم مصدومیت کمال جدی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه در جمع خبرنگاران صحبت هایش را اینطور آغاز کرد و به تشریح شرایط پرداخت: وضعیت خودم خوب است، در این چند وقت خیلی تمرین و کار کردم خداراشکر امروز هم توانستم چند دقیقه ای بازی کنم، وضعیت تیم هم خیلی خوب است، چند بازی سخت را پشت سر گذاشتیم، بچه ها خیلی زحمت می کشند و با محدودیت هایی که داریم واقعا تلاش می کنند و همه توانشان را می گذارند. انشالله در بازی های آینده هم این روند را داشته باشیم و بتوانیم السد را هم شکست دهیم.

 

او درباره شرایط خودش گفت: بالاخره من چند ماهی است فوتبال بازی نکردم، برای این که شرایط بازی 90 دقیقه ای هم پیدا کنی نیاز است زیاد بازی کنی، کار کنی، بازی رسمی انجام دهی و فکر میکنم یک ذره دیگر زمان لازم دارم.

 

ربیع خواه در پاسخ به این سوال که آیا امید دارد بازی السد فیکس باشد یا خیر گفت: من نمی دانم، این تصمیم کادرفنی است، امیدوارم کمال هم بتواند برگردد و چیزخاصی نباشد و ما دعا میکنیم برگردد.

 

هافبک دفاعی پرسپولیس در پاسخ به سوالی راجع به بازی السد گفت: اینطور نیست که همه چیز تمام شده باشد، السد تیم حرفه ای  و با تجربه ای هست و هنوز کار تمام نشده.

 

وی افزود: همانطور که ما بازی را مقابل الدحیل را آنجا واگذار کردیم و اینجا برگرداندیم امکان دارد چنین اتفاقی برای السد بیفتد. ولی ما تمام تلاشمان این است که اینجا بازی را ببریم و تمام تلاشمان هم می کنیم. با توکل به خدا و حمایت هواداران، انشالله تیم فینالیست پرسپولیس باشد.

 

ربیع خواه درباره بازی امروز گفت: بالاخره بازی با تیم لیگ یکی انگیزه خوب بود، آنها تیم خوب و جوانی بودند و فکر میکنم خیلی از بازیکنانشان انگیزه زیادی داشتند که جلوی پرسپولیس بازی می کردند. به هر حال ما هم پیش از بازی السد به این برد نیاز داشتیم، خداراشکر این بازی هم به نفع ما تمام شد.

دیدگاه‌ها