کد خبر : 1562180 | 27 مهر 1397 ساعت 11:20 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

رد شایعات جدایی گلزن آرژانتینی از اینتر

ایکاردی: به زودی با اینتر تمدید می‌کنم

مائورو ایکاردی کاپیتان اینتر می‌گوید از بازی در این تیم و سری آ راضی است و با وجود تقاضاهای بسیار از طرف باشگاه‌های دیگر به زودی قرارداد خود را با اینتر تمدید خواهد کرد.

ایکاردی: به زودی با اینتر تمدید می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی 25ساله که در چهار فصل گذشته در سه فصل برای اینتر دست‌کم 20 گل به ثمر رسانده در هفته‌های اخیر با شایعات بسیاری درباره‌ی جدایی‌اش از این تیم ایتالیایی و پیوستنش به دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی مواجه بوده است. 


بر اساس گزارشها چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله چلسی این مهاجم ملی‌پوش آرژانتینی را هدف گرفته‌اند ولی خود ایکاردی می‌گوید به زودی قراردادش را با اینتر تمدید خواهد کرد. ایکاردی در گفتگو با شبکه‌ی اسکای ایتالیا گفت:" من از این باشگاه راضی هستم و از بازی برای اینتر خوشحالم. بعضی باشگاه‌های دیگر با من تماس گرفته‌اند ولی من در نهایت تصمیم گرفتم به خاطر خودم و خانواده‌ام در اینتر بمانم. رویای من همیشه این بوده که با پیراهن اینتر در چمپیونزلیگ بازی کنم پس نمی‌توانم حالا که به این آرزویم رسیده‌ام اینتر را ترک کنم".


ایکاردی درباره‌ی قراردادش با اینتر به اسکای ایتالیا گفت:" سعی می‌کنیم به توافق برسیم و قراردادم را تمدید کنیم ولی نمی‌دانم این اتفاق تا قبل از کریسمس خواهد افتاد یا نه". 


بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی در قرارداد ایکاردی با اینتر بندی وجود دارد که بر اساس آن باشگاه‌های خارجی می‌توانند با پرداخت 110 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند ولی با توجه به صحبتهای اخیر او به نظر می‌رسد این گلزن آرژانتینی در اینتر ماندگار خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها