کد خبر : 1562296 | 27 مهر 1397 ساعت 18:28 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: این مدت با قهوه سازم صحبت می کردم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به برگزاری لیگ ملت های اروپا معترض است.

کلوپ: این مدت با قهوه سازم صحبت می کردم!

به گزارش "ورزش سه"، در طول چند روز تعطیلات لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی های ملی، چند بازیکن لیورپول در جریان بازی ها آسیب دیدند و حالا کلوپ معتقد است برگزاری چنین رقابت هایی در فوتبال مناسب نیست و باید در ورزش های دیگر چنین طرح هایی اجرا شود.

 

شرایط مصدومان لیورپول: "نبی کیتا در این دیدار غایب خواهد بود اما در مورد دیگر بازیکنان باید عکس العمل آنها در تمرینات را ببینم. بسیاری از بازیکنان علیرغم درد داشتن در زمین حاضر می شوند و فن دایک نیز می تواند علیرغم مشکلی که در ناحیه دنده دارد با این موضوع کنار آید."

 

1343175

 

دیدار برابر هادرسفیلد: "آنالیزوهای ما می گویند هادرسفیلد تیمی قوی تر از تصورات است زیرا آنها در دیدار مقابل تاتنهام مالکیت توپ بیشتری داشتند و استادیوم این تیم همیشه جو فوق العاده ای دارد پس ما باید کاملا آماده باشیم.

 

تولد واگنر سرمربی هادرسفیلد را تبریک می گویم. امروز او 47 ساله شده اما کمی پیرتر به نظر می رسد. در 2 فصل اخیر آنها عملکرد هوشمندانه ای داشتند و نتایج خوبی هم گرفته اند و اگر آنها این فصل هم در لیگ برتر بمانند داوید واگنر در کسب موفقیت هت تریک کرده است."

 

لیگ ملت های اروپا: "تماشای رقابت ها آنتونی جاشوا هر شب امکان پذیر نیست و در فوتبال آمریکایی نیز یک استراحت واقعی برای ورزشکاران در نظر گرفته می شود. باید به این فکر کنیم که آیا دوست داریم هر شب نمایش اپرا را تماشا کنیم یا هر 2 ماه یک بار بهتر است؟ من هم علاقمند به برگزاری رقابت های مختلف هستم اما یک بار فکر کنیم اینها نیز بازیکن هستند و چگونه می توانند همیشه عملکرد خوبی داشته باشند؟

 

برگزاری لیگ ملت ها ایده خوبی است، اما این طرح را لطفا در ورزش دیگری پیاده کنید زیرا در فوتبال هیچ فضایی برای برگزاری این رقابت ها وجود ندارد. البته در این مدت من فقط می توانستم به قهوه ساز خودم این صحبت ها را بگویم زیرا کس دیگری علاقمند به شنیدن حرف هایم نیست."

دیدگاه‌ها