کد خبر : 1562326 | 27 مهر 1397 ساعت 20:14 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی: بازی کاملا تحت کنترل ما بود

داوری بازی اهواز حق را به حق‌دار می‌داد

کمک مربی پارس جنوبی جم پس از پایان دیدار این تیم در نشست مطبوعاتی حاضر شد و درباره بازی این تیم به صحبت پرداخت.

داوری بازی اهواز حق را به حق‌دار می‌داد

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیم های پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان گفت: فکر می کنم یکی از بازی های باکیفیت امسال بود. با برنامه و اهدافی که داشتیم موفق شدیم به گل برسیم و پس از آن نیز بازی تحت کنترل ما بود. متاسفانه تنها اتفاقاتی در دقایق پایانی نیمه اول افتاد بازی را به جنجال کشید اما باید از داوری این دیدار تشکر کنم که حق را به حقدار می داد. در نیمه دوم هم که بازی در اختیار ما بود و گلی که زدیم هم کاملا شایسته آن بودیم. ما بیشتر به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم.


او درباره صحنه اخراج دو بازیکن تیم حریف نیز گفت: درباره آن صحنه چیزی که ما دیدیم این بود که داور یک خطا برای ما گرفت و حسین پورامینی هم به دلیل بی احتیاطی کارت زرد دریافت کرد. بازیکنان آنها هم دو اخطاره شد و اخراج شد اما بازیکن ما هم مصدوم شد. در ادامه هم یکی از بازیکنان آنها گویا به داور حرفی زده بود که داور او را اخراج شد. اتفاق فنی نیفتاد که بخواهیم درباره آن نظر بدهیم.


پاشایی در پایان درباره تیم استقلال خوزستان نیز گفت: تیم حریف خیلی خوب فوتبال بازی کرد. ما با برنامه به میدان آمدیم چرا که می دانستیم باید تیم استقلال را جدی بگیریم و اصلا به دو بازی قبلی این تیم نگاه نکردیم.

 

وی در پایان افزود: از هواداران خوبمان که مسیر طولانی تا اهواز را سپری و به این شهر سفر کردند تشکر می کنم. آنها امروز سنگ‌ تمام گذاشتند و این برد را تقدیم‌شان می‌کنیم.

دیدگاه‌ها