کد خبر : 1562590 | 28 مهر 1397 ساعت 18:11 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان پارس گفتند داور به ناحق آل نعمه را اخراج کرد؛

شریفی: چه کسی جواب اشتباه داوری را می‌دهد؟

هافبک جوان تیم استقلال خوزستان انتقاد شدیدی از عملکرد داور دیدار روز گذشته تیمش مقابل پارس جنوبی دارد و معتقد است حق این تیم در روزی که خوب بازی کرد، خورده شد.

شریفی: چه کسی جواب اشتباه داوری را می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار پرحاشیه استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم که با اخراج دو بازیکن تیم استقلال همراه بود، بازیکنان و مربیان این تیم اعتراضات شدیدی داشتند. استقلال بازی دیشب را با نتیجه 2 بر صفر به میهمان خود واگذار کرد که آبی ها این نتیجه را ثمره اشتباهات داور می دانند. محمد شریفی، هافبک میانی استقلال خوزستان درباره اتفاقات دیروز به ورزش سه گفت: داوری خیلی بد بود. از دیشب تا حالا خیلی عصبانی هستم. ما روند رو به رشدی داشتیم و در زمانی که یک هیچ عقب بودیم، کاملا تهاجمی بازی کردیم.

 

او افزود: چطور می شود خطایی روی احمد آل نعمه انجام شود و خود این بازیکن کارت زرد بگیرد؟ بعد هم داور وحید حمدی نژاد را اخراج می کند. تیم ما نیاز زیادی به برد داشت و شک نکنید اگر داور این اخراج ها را نمی کرد، ما به احتمال 90 درصد بازی را می بردیم. داور خطا روی آل نعمه گرفته و بعد به خود او هم کارت داد.

شریفی درباره شرایط تیمش گفت: داریوش یزدی تیم را به این خوبی بسته است و ما یک هفته تمرکز کامل و تمرین داشتیم روی راه های برد مقابل پارس جنوبی. ولی داور همه چیز را خراب کرد. الان چه کسی پاسخ زحمات هدر رفته ما را می دهد؟ ما 9 نفره هم انقدر خوب بودیم که تیم پارس فقط یکی دو حمله توانست انجام دهد.

هافبک جوان تیم استقلال در ادامه اظهار داشت: این داور پارسال هم برای ما داوری کرده بود و عملکرد بسیار بدی داشت. امسال هم دوباره این اتفاق برای ما تکرار شد. تیم ما چه گناهی کرده که این اتفاق برایش می افتد؟ امیدوارم جواب ما را بدهند. نمیدانم چرا این داور دوباره برای ما قضاوت می کند و عملکردش این چنین است.

 

او در مورد بیرون رفتن بازیکنان از زمین گفت: ما نمی خواستیم بازی کنیم. خود بازیکنان پارس به من گفتند که تصمیم داور ناحق بوده است. اما آقا داریوش از ما خواست احترام بگذاریم و به بازی ادامه دهیم. می توانید بروید وضعیت پای آل نعمه را ببینید و متوجه شوید که چه خطای بدی رویش انجام شده است.

شریفی وضعیت بد تیمش برای بازی هفته بعد را هم اینطور شرح داد: دو بازیکن ما را که اخراج کرد، میثم شاه مکوند را هم در صحنه ای که اصلا خطایی نکرد، با کارت زرد جریمه کرد و او نیز دربی هفته آینده را از دست داد. مگر تیم ما چه گناهی کرده است؟

 

وی افزود: ما دیروز خیلی خوب بازی کردیم و زمانی که یازده نفره بودیم چند موقعیت داشتیم. حتی در نیمه دوم با 9 نفر هم یکی دو موقعیت خلق کردیم. با این حال تیم پارس اصلا موقعیت خاصی نداشت.

دیدگاه‌ها