کد خبر : 1562702 | 29 مهر 1397 ساعت 09:38 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

سایت آلبیون: علیرضا می توانست خیال ما را آسوده کند

فرصت طلایی که جهانبخش سوزاند

هفته نهم لیگ برتر جزیره می توانست به اولین هفته ای تبدیل شود که نام ستاره های ایران هم در بین گلزنان آن ثبت می شود اما حسرت این اتفاق باز هم به دل همه از جمله برایتونی ها ماند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش خرید 17 میلیون پوندی برایتون در تابستان برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی کریس هیتن مقابل نیوکاسل به میدان رفت تا در ورزشگاه سنت جیمزپارک در همان پست تخصصی خود برای این تیم بدرخشد.


شماره 16 برایتون در نیمه نخست تاثیرگذاری خود را در تک گل دقیقه 29 بازی گذاشت زمانی که به عنوان کاشته زن اول این تیم پشت ضربه کرنر ایستاد و با ارسال بلند باعث شد تا دانک با ضربه سر توپ ارسالی را برای هم تیمی خود ساخته و پرداخته کند تا شوت سرکش این بازیکن تک گل بازی را ثبت کند.

 

1346780


اما در نیمه دوم جهانبخش می توانست طعم اولین گلزنی در لیگ جزیره با پیراهن برایتون را بچشد تا با ثبت دومین گل بازی با استرس و اضطراب طرفداران برایتون در ورزشگاه خانگی کلاغ ها پایان دهد. دقیقه 70 بازی روی اشتباه مدافع نیوکاسل جهانبخش صاحب توپ شد و در شرایطی که او تنها دروازه بان را پیش رو داشت با شوتی عجیب این فرصت را از دست داد.

 

1346786


سایت برایتون در تشریح این فرصت طلایی نوشت:« علیرضا می توانست خیال همه ما را آسوده کند اما ضربه او نه دقت داشت نه تمرکز». این بار هم جهانبخش درست مثل بازی با وستهام قدر تک موقعیت گلزنی خود را ندانست تا حسرت گلزنی ایرانی ها در لیگ برتر جزیره یک هفته دیگر ادامه داشته باشد. اگر چه نمایش خوب جهانبخش و نمره خوبی که او از رسانه های جزیره وکارشناسان گرفت نوید روزهای طلایی تر را برای این جوان مستعد فوتبال ایران در قلب جزیره را می دهد.

 

1346784

 

1346785

دیدگاه‌ها