کد خبر : 1562958 | 30 مهر 1397 ساعت 11:21 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک/ملوان انزلی – فجرسپاسی شیراز

تلاش نظامی‌های ریشه دار برای فرار از بحران

دو تیم نظامی لیگ دسته اول امروز در انزلی به مصاف یکدیگر می روند.

تلاش نظامی‌های ریشه دار برای فرار از بحران

به گزارش "ورزش‌سه"، ملوان و فجرسپاسی از سال های دور در فوتبال ایران همواره مورد توجه بودند؛ این دو تیم که سال ها در دسته برتر فوتبال حضور داشتند حالا مدتی است لیگ یکی نام گرفتند و با وجود تلاش های فراوان اما نتوانسته اند جواز بازگشت به لیگ برتر را به دست آورند.


ملوان و فجرسپاسی حالا که تراکتورسازی دیگر تیم نظامی نیست بهترین تیم ها برای استفاده از بازیکنان سرباز محسوب می شوند و این در حالی است که شرایط آنها مطلوب نیست.


در حال حاضر فجرسپاسی با 5 امتیاز و ملوان با 3 امتیاز در پایین جدول لیگ یک قرار دارند و باید خود را بالا بکشند تا در آینده خطر سقوط به دسته دوم تهدیدشان نکند.


ملوانان طی هفته گذشته شرایط متفاوتی را هم تجربه کردند؛ آنها بعد از جدایی فرهاد پورغلامی حاشیه هایی را پشت سر گذاشتند و حالا امیدوارند در بازی خانگی امروز با فجرسپاسی بتوانند امتیاز کامل را بگیرند و از قعرجدول جدا شوند.


از سوی دیگر فجرسپاسی نیز با هدایت مجید صالح اگرچه فقط 6 بازی انجام داده اما 5 امتیازی است و در بازی امروز شانس خوبی دارد تا خود را در جدول بالا بکشد. تیم ریشه دار فوتبال شیراز خوب می داند در صورتی که امروز هم نتیجه خوبی در انزلی به دست نیاورد، شرایط برای ادامه کارش سخت می شود و به همین خاطر به دنبال برد خواهد بود.


دیدار ملوان و فجرسپاسی ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها