کد خبر : 1563007 | 30 مهر 1397 ساعت 13:47 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

تابلوی اشتباه ممنوع مقابل شایان مصلح!

شایان مصلح احتمالا فردا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت اما حتی فرصت یک اشتباه هم ندارد.

ه گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت امید عالیشاه، احتمالا بار دیگر برانکو شایان مصلح را در پست دفاع چپ قرار خواهد داد. او در بازی رفت نیمه نهایی هم مقابل تیم السد به عنوان بازیکن فیکس در زمین حاضر شد و عملکرد قابل قبولی هم داشت اما چند بار توپ را لو داد که باعث به خطر افتادن دروازه پرسپولیس شد.

 

در نیمه دوم حسن الهیدوس روی توپی گه مصلح لو داد فرار زیبایی انجام داد و با سرعت بالایش حتی سیدجلال را هم جا گذاشت اما پرسپولیسی ها و به خصوص دفاع چپ این تیم حسابی شانس آوردند که ضربه او در چارچوب نبود و گل نشد.

 

حالا او بازهم رد شرایطی فیکس خواهد بود که دیگر حق حتی یک اشتباه را هم ندارد و برانکو نیز این موضوع را به او گوش زد کرده است. یک اشتباه از مصلح یا دیگر بازیکنان می تواند منجر به گلی روحیه بخش برای السد شود، گلی که بازی را به تساوی می کشاند و کار پرسپولیس را سخت و سخت تر می کند.

 

البته مصلح نسبت به فصل گذشته پیشرفت بیشتری داشته و زیر نظر برانکو، شاخصه مسئولیت پذیری اش را افزایش داده است. او می تواند با نمایش خوب در بازی با السد، بیش از این اعتماد برانکو را به خود جلب کند و بیشتر در پست تخصصی به میدان برود.

 

 

1347184

دیدگاه‌ها