کد خبر : 1563118 | 30 مهر 1397 ساعت 20:22 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند ۱- مس کرمان ۳ ؛

لیگ یک/ صدرنشینی مس با برد پُر گل

شاگردان نادر دست‌نشان موفق شدند دیدار خارج از خانه برابر کارون اروند را با پیروزی پشت سر گذاشته و صدرنشین شوند.

لیگ یک/ صدرنشینی مس با برد پُر گل

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پایانی هفته نهم لیگ یک فوتبال تیم کارون اروند خرمشهر از ساعت ۱۸:۱۰ امشب در ورزشگاه نفت و گاز اروندان میزبان تیم رده دومی مس کرمان بود که قضاوت این مسابقه را احمد محمدی برعهده داشت.

میکائیل ایمن‌تراج، ابراهیم کریمی، وحید عسگری، حمید نعمتی، محمدمهدی عسگری، محمد علیزاده، علی هزامی، بهادر عبدی، علی پورمحمد، بهتاش میثاقیان و احسان تاییدی ۱۱ بازیکن منتخب اکبر میثاقیان بودند که ترکیب کارون اروند را برابر مس کرمان تشکیل می‌دادند.

مس کرمان هم با نظر نادر دست‌نشان بازی را با ترکیب مهدی اسلامی، محمدرضا خرسندنیا، فرزاد حسین‌خانی، شروین بزرگ، احسان جودکی، میلاد باقری، عیسی پرتو، محمدرضا پورمحمد، امیرحسین عسگری، مهدی تیکدری و مهرداد قنبری برابر کارون اروند آغاز کرد.

مسی‌ها در دقیقه ۱۹ با شوت پشت محوطه مهدی تیکدری روی ریباند ضربه آزاد به گل رسیدند ولی شاگردان میثاقیان در دقیقه ۳۲ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که حمید نعمتی آن را تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

دومین گل مس هم با شوت سرکش به ثمر رسید که این بار مهرداد قنبری در دقیقه ۶۳ موفق به گلزنی برای این تیم شد، اما نمایش هجومی شاگردان دست‌نشان همچنان ادامه داشت و آنها گل سوم را با شوت پُر قدرت سجاد حیدری در دقیقه ۷۹ زدند تا در این مسابقه خارج از خانه کارون اروند را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.

مس کرمان با این پیروزی پُر گل و احتساب یک مسابقه بیشتر از گل‌گهر سیرجان رده دومی، با ۱۹ امتیاز به صدر جدول لیگ دسته اول صعود کرد کارون اروند خرمشهر نیز با ۱۰ امتیاز همچنان در جایگاه دهم جدول ایستاد.

دیدگاه‌ها