کد خبر : 1563143 | 30 مهر 1397 ساعت 23:35 | 102.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمتر از یک روز تا بازی نیمه نهایی؛

کارگران در آزادی مشغول کارند! (گزارش تصویری)

در شرایطی که خبرنگاران و عکاسان مشغول پوشش رسانه ای تمرین پرسپولیس و السد بودند، کارگران نیز در گوشه و کنار ورزشگاه آزادی مشغول تعمیرات مختلف بودند.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها مسئولان نهادهای مختلف فوتبالی در کنار مسئولان ورزشگاه آزادی به دنبال رفع هرچه سریعتر نقایص هستند. باتوجه به احتمال فینالیست شدن پرسپولیس، برنامه های دیگر هم هستند که باید برای ۱۹ آبان عملی شوند اما همین حالا در آستانه بازی پرسپولیس - السد نیز تعمیرات و تغییرات نسبتا زیادی را در ورزشگاه آزادی شاهد هستیم.

 

از تغییر در نحوه جدا سازی سکوها گرفته تا تعمیرات تونل ورودی اتوبوس تیم ها و البته برخی کارها در راه میکسدزون، خلاصه ای از تغییراتی است که در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاده یا اتفاق خواهد افتاد.

 

به نظر می‌رسد قرار است سه ردیف اول جایگاه ویژه نیز با صندلی های راحت تر و مدرن تر تعویض شود تا پذیرایی بهتری از میهمانان ویژه AFC به عمل بیاید. همین امروز آخرین مراحل تعمیرات تونل ورودی ورزشگاه نیز در شرایطی انجام شد که تیم های السد و پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی مشغول انجام تمرین بودند.

 

یکی از نکاتی که واکنش مثبت میان هواداران داشته، برداشتن بلندگوهای بلندی است که در سکوهای غرب (جایگاه) وجود داشت و دید هواداران را مختل می‌کرد.

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها