کد خبر : 1563157 | 01 آبان 1397 ساعت 09:36 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیمیچ: صدر جدول را از دورتموند پس می گیریم

بوندس‌لیگا تا اینجای فصل شاهد درخشش فوق‌العاده‌ی بوروسیا دورتموند و اخیراً ناکامی‌های مقطعی بایرن مونیخ بوده است.

کیمیچ: صدر جدول را از دورتموند پس می گیریم

به گزارش "ورزش سه"، ولی فصل گذشته‌ی بوندس‌لیگا نشان داد که در این هفته‌ها نمی‌توان در مورد این تیمهای بزرگ حکم  قطعی داد. زردپوشان دورتموند فصل گذشته هم در هفته‌های ابتدایی فصل شروع خیلی خوبی داشتند ولی در نهایت فصل را بسیار بد به پایان رساندند. اولین دربی این دو غول فوتبال آلمان که در این کشور از آن به عنوانDer Klassiker  یاد می شود تا کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و در حال حاضر دورتموند با 20 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا بوده و بایرن با 4 امتیاز کمتر رقیب بزرگ خود را تعقیب می‌کند.

 

اما جاشوا کیمیچ دفاع راست بایرن که در جریان پیروزی 3-1 اخیر تیمش مقابل ولفسبورگ که باعث شد باواریایی‌ها بحران هفته‌های اخیر را تا حد زیادی به فراموشی بسپارند، بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت، در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی آبند زایتونگ می‌گوید اطمینان دارد که بایرن تا قبل از تعطیلات زمستانه‌ی نیم‌فصل به صدر جدول بوندس‌لیگا بازخواهد گشت.

 

کیمیچ در گفتگو با آبند زایتونگ اقرار می‌کند که تا کنون بازی‌های دورتموند را با دقت تماشا نکرده ولی می‌گوید معتقد است که علاوه بر عملکرد خوب تیم، شانس هم تا اینجا با دورتموندی‌ها بسیار همراهی کرده.

 

کیمیچ در مصاحبه با این روزنامه‌ی آلمانی گفت:" بله باید اقرار کنم که همه‌ی بازی‌هایشان را ندیده‌ام. بخش‌هایی از بازی‌شان در مقابل لورکوزن و همینطور خلاصه‌ای از بازی‌شان در برابر هوفنهایم را تماشا کرده‌ام. البته بازی اول‌شان مقابل لایپزیش را هم دیدم. با همه‌ی این اوصاف باید بگویم که آنها در حال حاضر از شانسی که برای موفق شدن لازم است به صورت کامل بهره‌مند هستند. شکی نیست که خط حمله‌ی دورتموند قابلیتهای فوق‌العاده‌ای دارد که هر حریفی را آزار می‌دهد. بازیکنانی با سرعت بالا که شم گلزنی فوق‌العاده‌ای دارند. آنها این روزها همه‌ی بازی‌هایشان را با اختلاف گل بالا پیروزی می‌شوند. ولی شانس هم با آنها است، این را از من بپذیرید".

 

کیمیچ در این مصاحبه درباره‌ی شرایط تیمش بایرن بعد از پیروزی مقابل ولفسبورگ و رهایی از فشار شدید ناشی از بحران اخیر گفت:" برای ما خیلی مهم است که در بازی‌هایمان پیروز شویم. باید دو، سه، یا چهار هفته صبر کنیم و ببینیم در این مدت چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ولی ما با تمام وجود می‌خواهیم که تا قبل از تعطیلی نیم‌فصل لیگ دوباره به صدر جدول برگشته باشیم".

دیدگاه‌ها