کد خبر : 1563180 | 01 آبان 1397 ساعت 11:09 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

لبخند بغداد بونجاح امروز می‌خشکد؟ (عکس)

آقای گل لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری در آستانه ترک این رقابت قرار دارد اگر موفق نشود به روند گلزنی‌اش ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، خط دفاعی پرسپولیس موفق شده‌اند ترمز گلزنی‌های موتور خط هجومی السد را به بهترین شکل بکشند و بونجاح که در کارنامه این فصل خود در لیگ قهرمانان 12 گل به ثبت رسانده در این عدد ترمز کرده است.


او بعد از درخشش در مرحله گروهی برابر پرسپولیس که با دبل او همراه بود، طی دو دیدار اخیر اسیر نمایش موفق خط دفاعی و دروازه‌بان سرخپوشان شده است و در دستیابی به گل ناکام مانده است. بونجاح که اکنون امید اول ژوسوالدو فریرا، سرمربی پرتغالی این تیم برای عبور از این مرحله محسوب می‌شود، با انگیزه و روحیه بالا آخرین تمرین تیمش را در استادیوم آزادی پشت سر گذاشت و با لبخند خود سعی در تلقین آمادگی‌ بالایش برای نمایش دوباره در آزادی داشت. استادیومی که در آخرین حضورش موفق شده بود برابر استقلال نیز دبل کند. با این حال کادرفنی پرسپولیس به پشتوانه خط دفاعی این تیم امیدوارند او را در هدفی که در سر دارد ناکام بگذارند تا سرنوشت تاریخی خود را برای صعود به فینال رقم بزنند.


با این حال حذف بونجاح و تیمش از این رقابت‌ها هم بعید است خطری متوجه عنوان آقای گلی او کند و این مهاجم الجزایری با اختلاف فاحشی نسبت به جدی‌ترین مدعی، این عنوان را از آن خود خواهد کرد و البته پرسپولیسی‌ها امیدوارند او روی عدد 12 ثابت بماند. دژان دامیانوویچ، مهاجم مونته نگرویی سوون سامسونگ با 8 گل در جایگاه سوم و به عنوان جدی‌ترین مدعی آقای گلی قرار دارد. یوسف العربی، با 9 گل زده و حذف از این رقابت‌ها شانسی برای تصاحب عنوان آقای گلی نخواهد داشت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها