کد خبر : 1563181 | 01 آبان 1397 ساعت 11:14 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که صدر جدول را عوض کرد(عکس)

بازی قشقایی – گل گهر یکی از بازی های خوب و تماشایی این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بود. بازی ای که 6 گل به همراه داشت.

تیمی که صدر جدول را عوض کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قشقایی که در حضور پرشور تماشاگرانش و در استادیوم بزرگ پارس در برابر گل گهر صف آرایی کرده بود از همان ابتدای بازی فوتبال تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و دقیقه ای در این دوئل سخت و نفس گیر کم نیاورد. این تیم اگر چه سه گل از تیم صدرنشین خورد اما سه گل هم زد. این نتیجه چهره تیم صدرنشین را تغییر داد. گل گهر اگر بازی را می برد در صدر می ماند با وجود یک بازی کمتر، اما قشقایی کاری کرد که چهره صدرنشین تغییر کند.


مس کرمان با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد و البته پیروزی ای که در دیدار با کارون اروند خرمشهر به دست آورد به صدر رفت تا از سویی جدال اصلی برای قهرمانی در این فصل از بازی های دسته اول بین تیم های کرمانی باشد. همچنان که فصل گذشته این نبرد بین تیم های خونه به خونه و نساجی وجود داشت و در نهایت تیم نساجی بود که به لیگ برتر صعود کرد.


قشقایی البته در هفته هایی ابتدایی در سایه بازی های خوبی که به نمایش می گذاشت خوب هم نتیجه می گرفت تا جایی که خیلی این تیم را مدعی برشمردند. اما با اتفاق غیر قابل پیش بینی که برای سرمربی تیم یعنی ابراهیم طالبی رخ داد تیم کمی افت کرده است. با این حال نمایش قشقایی در برابر تیم گل گهر نشان از امیدواری دوباره به این تیم خوب و محبوب شیرازی داشت.


گل گهر با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را در بازی هشتم به عدد 20 رساند. این بدین معنی است که گل گهر در هر بازی به طور میانیگن 2.5 گل می زند که این یک رکورد فوق العاده است. این تیم در حال حاضر در حالی با 17 امتیاز تیم دوم جدول است که یک بازی نسبت به مس کرمان کمتر انجام داده است. قشقایی هم با 12 امتیاز تیم هفتم جدول است. همان طور که اشاره شد قشقایی با این نتیجه خوب به هفته های آتی و حضور دوباره در جمع مدعیان امیدوار شد.

 

1347346

 

1347347

 

1347348

 


عکس: امین شول

دیدگاه‌ها