کد خبر : 1563187 | 01 آبان 1397 ساعت 11:25 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاکدشتی‌ها؛ سرخ و سفید با تماشاچی‌های تازه کار(عکس)

تیم پرسپولیس پاکدشت تحت هدایت فرهاد کاظمی رفته رفته به تیم های بالانشین جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور نزدیک می شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، نمی شود به دلیل اولین فصل حضور این تیم در لیگ یک نسبت به قدرت و انگیزه و هدف تیم پرسپولیس پاکدشت بی تفاوت بود و این طور گفت این تیم تنها به منظور کسب تجربه به بازی های دسته اول آمده است. اتفاقا این تیم با فرهاد کاظمی که یک مربی زیاده خواه هست در همین استارت کار هدف بزرگی را در سر دارد و  در فصل های گذشته دیدیم خیلی از تیم ها در اولین فصل حضور در دسته اول لیگ برتری شدند که آخرین نمونه اش پارس جنوبی جم بود.


این تیم در بازی با شهرداری تبریز همه عقده های هفته های اخیرش را خالی کرد تا با یک نتیجه باور نکردنی پیروز شود. 5-1.


با این سه امتیاز پرسپولیس پاکدشت 12 امتیازی شد و در شرایطی تیم چهارم جدول بشمار می رود که نسبت به صدرنشین 19 امتیازی یعنی مس کرمان دو بازی کمتر انجام داده است. با این عملکرد خوب پاکدشتی ها حق دارند شادمان باشند. تماشاگرانی که برای اولین بار در تاریخ فوتبال این شهرستان در استادیوم تیم شهرشان را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تشویق می کنند.


این شادمانی و این دورهم جمع شدن ها معجزه فوتبال است و آنها در همین هفته های ابتدایی به خوبی با تیم ارتباط برقرار کرده اند به طوریکه برای تشویق لباس تیم محبوب خود را برتن می کنند. نقطه امیدواری آنها البته روی نیمکت است. جایی که فرهاد کاظمی نشسته. مربی ای که هم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است. هم جام حذفی و هم دسته اول.

 

1347352

 

1347354

 

1347353

دیدگاه‌ها