کد خبر : 1563818 | 04 آبان 1397 ساعت 00:25 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی راحت چلسی مقابل باته با هت تریک لوفتوس چیک

چلسی در سومین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ اروپا موفق شد با نتیجه 3-1 باته بوریسوف را شکست بدهد.

پیروزی راحت چلسی مقابل باته با هت تریک لوفتوس چیک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری که در دو دیدار قبلی با نتایج مشابه 1-0، مقابل پائوک و ویدی به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب به لطف درخشش روبن لوفتوس چیک، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که لوفتوس چیک گل اول را به ثمر رساند. نفوذ عالی داویده زاپاکاستا از سمت راست و ارسال زمینی او به محوطه جریمه، با ضربه تماشایی لوفتوس چیک همراه شد و اولین گل بازی به ثمر رسید.

6 دقیقه بعد، لوفتوس چیک خود و تیمش را دو گله کرد. این بار روی ضربه کرنر ویلیان بود که لوفتوس چیک روی تیر اول، زودتر از مدافعان حریف ضربه نهایی را زد و حساب کار را 2-0 کرد.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه54، لوفتوس چیک هت تریکش را کامل کرد. بعد از اینکه مدافع باته، مانع از پیشروی پدرو شد، لوفتوس چیک از پشت محوطه جریمه با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.  

بازیکنان میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 79، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه چلسی، توپ روی تیر دوم به ریوس رسید و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.در دقایق پایانی این بازیکنان چلسی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با برتری 3-1 چلسی به پایان رسید.

 

 

1348289

 

1348290

 

1348286

دیدگاه‌ها