کد خبر : 1563876 | 04 آبان 1397 ساعت 12:53 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کلکسیون ستاره‌های تبریز علیه جادوگر؛

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل سپیدرود

تیم تراکتورسازی تبریز با تمام ستاره‌هایش امروز میزبان سپیدرود رشت خواهد بود.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل سپیدرود

به گزارش ورزش سه، تی تی ها امروز در حالی مقابل سپیدرود حاضر خواهند شد که به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی دارند. آنها در بازی قبلی برابر صنعت نفت شکست خوردند و فرصت رسیدن به سه تیم بالایی جدول را از دست دادند. تقوی همچون دیگر بازی ها محسن فروزان را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد. محمد طیبی و علی عبدالله زاده مدافعان میانی تراکتور خواهند بود و احسان حاج صفی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در دو جناح چپ و راست دفاع حضور خواهند داشت. آن ها باتوجه به میل هجومی، در ترکیب اصلی جای می‌گیرند و تقوی قصد دارد با استفاده از آنها تیمش را هجومی تر کند.

 

باتوجه به سیستم ۴-۲-۳-۱ این تیم، تراکتوری‌ها دو هافبک دفاعی را در ترکیب خواهند داشت. مهدی مهدی پور یکی از آنان خواهد بود و نفر دوم از بین علیرضا نقی زاده و علی طاهران انتخاب خواهد شد. نقی زاده در بازی با صنعت عملکرد خوبی نداشت؛ اما برابر استقلال خوزستان یکی از بهترین‌های تراکتور بود.

 

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو مهره اصلی تراکتور در خط هافبک هستند. شجاعی وینگر، چپ بازی میکند و اشکان دژاگه نیز در نوک پنج ضلعی تی تی ها خواهد بود. احسان پهلوان در بازی با صنعت نفت، هافبک راست بود؛ اما نتوانست باکیفیت بازی کند و شاید جایش را به سوکیتا بدهد. مهاجم تراکتوری ها نیز  بدون شک آنتونی استوکس، ستاره آماده ایرلندی خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی تراکتورسازی:

محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، دانیال اسماعیلی فر، احسان حاج صفی، علیرضا نقی زاده، مهدی مهدی پور، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان پهلوان و آنتونی استوکس.

دیدگاه‌ها