کد خبر : 1564706 | 07 آبان 1397 ساعت 10:49 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی یک فرمانده بزرگ است

امید ابراهیمی بازیکن برتر روز دهم لیگ ستارگان

فرمانده فصل گذشته وینفرد شفر در میانه میدان استقلال این روزها به عصای دست میلان ماچالا در الاهلی تبدیل شده است.

امید ابراهیمی بازیکن برتر روز دهم لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که استقلال با مربی آلمانی مدام با ناکامی های غیرمنتظره دست و پنجه نرم می کند فرمانده فصل قبل وینفرد شفر در میانه میدان با پیراهن سبز باشگاه الاهلی به عصای دست میلان ماچالا تبدیل شده است. درخشش فوق تصور از این بازیکن در مصاف حساس با السد باعث شد تا رسانه ها و کارشناسان قطری با تعریف و تمجید از هنرمندی ستاره ایرانی از امید ابراهیمی به عنوان بهترین بازیکن روز دهم لیگ ستارگان نام ببرند.


استاد الدوحه قطر با اعلام این که امید ابراهیمی بازیکن هفته لیگ ستارگان لقب گرفته است در خصوص توانایی های منحصر به فرد این بازیکن نوشت:« در جنگ با زوج اسپانیایی السد تنها امید ابراهیمی بود که می توانست همچون جنگجوی قابل و مطمئن برنده شود. بازیکنی که براساس نقش محوری در ترکیب الاهلی پل ارتباطی میان خط دفاع و حمله تیمش بود و در طول 90 دقیقه اجازه نفس کشیدن به ستاره های لالیگایی السد از جمله ژاوی را نداد و در مقابل خود با دبل دیدنی زمینه برد تیمش را فراهم کرد».


این روزنامه در ادامه با بیان این که میلان ماچالا از داشتن چنین فرمانده ای در میانه میدان به خود می بالد مدعی شد امید ابراهیمی توانایی هایی دارد که عجین شدن آن با توانایی های دفاعی هافبک سابق تیم ملی هلند و باشگاه میلان یعنی نایجل دی یونگ خط هافبک رویایی برای الاهلی ترتیب داده است.

 

1349363

 

 

دیدگاه‌ها