کد خبر : 1564708 | 07 آبان 1397 ساعت 10:50 | 43K بازدید | 6 دیدگاه

دلجویی از سرخابی‌ها؛ کرمانشاهی و زرگر محروم شدند

اشتباهات داوری در این هفته ها به اوج خود رسیده و گاها این اشتباهات در نتیجه بازی تاثیر گذار است.

دلجویی از سرخابی‌ها؛ کرمانشاهی و زرگر محروم شدند

به گزارش "ورزش سه"، طبیعی است واکنش ها به اشتباهات داوری در فوتبال ایران شدید باشد چون فوتبال در ایران نتیجه گرا است و این نتیجه است که بقای مدیر در فوتبال را تضمین می کند چه رسد به سرمربی.


در هفته ای که گذشت اگر چه برنامه 90 روی آنتن نرفت اما اشتباهات داوری به خصوص در بازی استقلال – سپاهان و هم چنین سایپا – پرسپولیس تجزیه و تحلیل شد و بر همین اساس کمیته داوران تصمیم گرفت به رضا کرمانشاهی داور بازی استقلال و حسین زرگر داور بازی پرسپولیس در هفته پیش رو قضاوت ندهد.


رضا کرمانشاهی در بازی استقلال – سپاهان می رفت که یک پنالتی را برای سپاهان بگیرد که کمک داور در تصمیمی درست مانع از این اتفاق شد. هم چنین به زعم بیشتر کارشناسان خطای روی محمد دانشگر هم می توانست یک پنالتی برای استقلال به ارمغان بیاورد که داور از کنار این صحنه به آسانی گذشت.


در بازی پرسپولیس – سایپا اما این اشتباهات چشمگیرتر بود. گلی که تیم سایپا به پرسپولیس زد آفساید بود. هم چنین داور می بایست خطای علیرضا بیرانوند را روی آرمان رمضانی اعلام می کرد و یک موقعیت پنالتی برای تیم سایپا به وجود می آورد که این اقدام هم صورت نگرفت.


گفتنی است محرومیت داوران به طور رسمی از سوی کمیته داوران اعلام نمی شود اما از هفته هایی که داوران در بازی ها سوت نمی زنند می شود متوجه شد که داوری که اشتباه داشته چند هفته محروم شده است.


این اتفاقات در حالی رخ داده که فریدون اصفهانیان به تازگی  بحث استفاده از VAR را در بازی های لیگ برتر مطرح کرده است.

 

دیدگاه‌ها