کد خبر : 1564711 | 07 آبان 1397 ساعت 10:32 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر شیرین هافبک‌های انگلیسی برای چلسی

بازنشسته شدن فرانک لمپارد، جان تری و به زودی، گری کیهیل باعث شده تا جای خالی انگلیسی ها در ترکیب چلسی به خوبی حس شود.

دردسر شیرین هافبک‌های انگلیسی برای چلسی

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازنشسته شدن دو اسطوره چلسی در تیم‌های دیگر، حالا گری کیهیل تنها عنصر انگلیسی قدیمی تیم است که او نیز نیمکت نشین شده و جایگاهش را در ترکیب از دست داده و رو به جدایی از باشگاه است. در وضعیتی که جای خالی بازیکنان انگلیسی در ترکیب چلسی به خوبی حس می‌شود، حالا دو بازیکن جوان یعنی راس بارکلی و روبن لوفتوس چیک، توانسته اند خود را در ترکیب ساری جا بیندازند و شرایط را برای بازی کردن تغییر دهند. در حالی که در خط دفاع و دروازه و همینطور خط حمله، خبری از حضور بازیکنان جوان انگلیسی حتی به عنوان یار جانشین (به جز کالوم هادسون) نیست، این دو هافبک انگلیسی کار ساری را در انتخاب بازیکن بسیار سخت کرده اند.

 

 

1349368

 

 

خط میانی چلسی تحت هدایت ساری به شدت رقابتی شده است. در ابتدای فصل، راس بارکلی و لوفتوس چیک، کاملا نیمکت نشین جورجینیو، کواچیچ و کانته شده بودند. با این حال، هر دو بازیکن سخت تلاش کردند تا توسط ساری، فرصت بازی کردن پیدا کرده و از این فرصت به بهترین شکل استفاده برده اند.

 

حالا بارکلی 3 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده که شامل گل دقیقه 96 مقابل یونایتد و گل روز گذشته مقابل برنلی می‌شود. او با یک شوت دیدنی از راه دور، دروازه حریف را باز کرد و تیمش را به برتری مطمئنی رساند.  اما لوفتوس چیک نیز با روندی مشابه، عملکرد بسیار خوبی داشت. او در دیدار لیگ اروپا مقابل باته بوریسوف توانسته بود هت تریک کند. هر چند که مقابل برنلی، از روی نیمکت بازی را آغاز کرد، ولی با ورودش به زمین گلزنی کرد تا کار ساری را برای انتخاب بازیکن سخت تر از قبل کند.

 

حال باید دید که ساری در نهایت کدام یک از بازیکنان با استعداد خط میانی اش را نیمکت نشین انگلیسی ها خواهد کرد. بارکلی تا به اینجا به صورت چرخشی با کواچیچ بازی کرده است. لوفتوس چیک نیز جانشین پدرو شده و بدین ترتیب می‌توان گفت که او شانس بیشتری نسبت به بارکلی برای فیکس شدن در ترکیب دارد. ساری نیز روز گذشته، این موضوع را "مشکلی خوب" توصیف کرده بود.

دیدگاه‌ها