کد خبر : 1564720 | 07 آبان 1397 ساعت 11:27 | 102.3K بازدید | 4 دیدگاه

نبرد گلادیاتورها به افتخار لئو مسی

وقتی سزار دستور کشتار داد!

یک نمایش بی نقص در روزی که نه خبری از مسی بود و نه اثری از کریستیانو تا ثابت شود الکلاسیکو برای مسخ کردن طرفداران فوتبال ,احتیاجی به فرد ندارد حتی بازیکن بزرگی مثل مسی.

وقتی سزار دستور کشتار داد!

به گزارش "ورزش سه"، دریافت پنج گل همان قدر برای هر مادریدیستایی ها سخت است که برای هر کاتالونیایی ها شیرین تر از عسل و تفاوت این پنج گل وقتی ارزش بیشتری برای بارسایی ها پیدا می کند که آنها موفق شدند که درغیاب مسی به این برد با ارزش دست پیدا کند. مثل این بود که این نمایش را به افتخار مسی ترتیب داده اند ، او مانند پادشاهان عصر روم باستان در جایگاه مخصوص ، پس از هر گل دستش را به علامت اتمام کار با بیرحمی ولبخندی بر لب به همبازیانش اشاره به پایین می کرد به این معنی که کار را تمام کنید.بارسایی ها مثل هر گلادیاتوری با بیرحمی کشتند تا کشته نشوند و این درسی بود که از مسی فرا گرفته بودند.

 

1349397


روزهای تلخ رئال مادرید یک باخت 5 تایی در مقابل بارسلونا را کم داشت تا تیره روزی های قوهای سفید مادرید به معنای واقعی کلمه کامل شود و این در حالی است که معمولا تاریخ همیشه نشان داده است که بارسایی ها استقبال خوبی از مربیان تازه وارد رئال مادرید ندارند چرا که این همان بلایی بود که برسر خوزه و به نوعی بر سر زیزوی کبیر هم آمد و لوپتگی که دیگرجای خود داشت.


 گل پنجم بارسا در حالی به ثمر رسید که دیگر هیچ رمقی برای کاپیتان راموس باقی نمانده بود و در نقطه مقابلش ،شاید هیچ بازیکنی در زمین به انداره پیکه ازعدد 5 گل استقبال نمی کرد او احتمالا در حین به ثمر رسیدن گل ششم بارسا چشمش را بست تا بعد از او قاب های ماندگارتری بجای بماند او همانی بود که با تکان دادن دستش علامتی ماندگار برای این دیدار به جای گذاشت و تمام تماشاگران هم به گواه تصاویر تلویزیونی با این علامت ، هم  این برد را به رخ رقیب دیرینه شان می کشیدند و هم از نگاهی دیگر می توان گفت که با لوپتگی خداحافظی می کردند.

 

1349396


 اما حال و روز پرز  ؛یک آتش بازی در معبد نیوکمپ برای فلورینتو پرز کافی بود  تا او بهانه ای دیگر برای حفظ  یکی از بدترین مربیان رئال مادرید لا اقل در طول 50 سال گذشته نداشته باشد.  یک پایان کابوس وار برای کسی که نیمکت لاروخا  را  در یک قدمی جام جهانی فدای جاه طلبی های خود خواهانه  خود کرد تا شامل حال نفرین ساگرادا فامیلیا همان کلیسای معروف کاتلان ها شود .


او نام خود را در تاریخ پر افتخار مادرید برای همیشه ثبت نمود و تا توانست به رکورد های منفی رئال مادرید حمله کرد و  با این نمایش آخری دیگر هیچ راهی را برای ماندن باقی نگذاشت تا  امشب  شماره معکوس گمانه زنی ها برای واگذاری تاج و تختش آغاز شود.قمار لوپتگی در سریعترین زمان ممکن  به شکست منجرشد تا ثابت شود برای هدایت رئال مادرید تنها علاقه کافی نیست و او از امشب به ویترین انتخاب های عجیب پرز اضافه می شود اما آیا هیچ تضمینی برای انتخاب بعدی وجود خواهد داشت یا خیر؟


کاسمیرو بعد از بازی به درستی اشاره کرد که این نمایش خلاصه آن چیزی بود که در طول این فصل انجام می دهیم یک فاجعه تمام عیار.


اما همیشه یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است.


کیاوش عزیزی

 

دیدگاه‌ها